Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa Web offContacte offCanvi font off
dilluns, 25 de maig
Exercicis físics durant el confinament
    |
  • Imprimeix la pàgina

 

Prueba esports

 

PRACTICA ESPORT I FES SALUT DURANT EL CONFINAMENT

 

El Departament d'Esports de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha creat aquest espai en el seu web municipal per oferir als veïns i veïnes de la vila exercicis físics que poden practicar durant aquests dies de confinament provocats pel COVID-19.

 

Els monitors i monitores dels cursos que es realitzen al Pavelló Municipal d'Esports Maria Víctor, en coordinació amb l'àrea d'Esports de l'Ajuntament, han editat una sèrie de vídeos amb classes dirigides a grups de diferents edats: des de nens i nenes fins a gent gran.

 

Cada divendres es publicaran nous vídeos amb exercicis per posar en moviment el cos i mantenir-nos actius, amb el lema: CADA PAS COMPTE. JUNTS PER UNA VIDA ACTIVA I SALUDABLE.

 

Us informem que el dijous 28 de maig la monitora DIANA RODRIGO CERVERA oferirà una classe en directe en el seu canal d'Instagram rodrigocerveradiana

  • Directe dijous 28 de maig 18.00 h.
  • Gimnàstica suau.

 #APsiPEnsQuedemACasa

 


 

VÍDEOS del 22 al 28 de maig

 

1. Sessió de hiit de cardio i abdominals. MARC XIC VALLS.

 

 

 

 


 

 

2. Sent las teves cames. ELISABETH GONZALEZ DÍAZ.

 

 

 

 


 

 

3. Rutina d’estiraments i escalfament per ballarins. LAURA MORENO VALLÈS.

 

 

 

 


 

 

4. 5 exercicis bàsics per un ballarí. LAURA MORENO VALLÈS.

 

 

 

 


 

 

5. Yoga Workout. LAURA GARCÍA OROZCO.

 

 

 

 


 

 

6. Coreografía senzilla per a tots. LAURA GARCÍA OROZCO.

 

 

 

 


 

 

7. Coordinació amb chi ball. JIMENA JIMÉNEZ.

 

 

 

 


 

 

8. Relaxació centrada en la respiració. JIMENA JIMÉNEZ.

 

 

 

 


 

 

9. Exercicis de cardio i abdominals amb pilota per a adults. PILAR BLANCH MUNIESA.

 

 

 

 


 

 

10. Escalfament i treball amb pilota en la cadira per a gent gran. PILAR BLANCH MUNIESA.

 

 

 

 


 

 

VÍDEOS del 15 al 21 de maig

 

1. Sessió de treball funcional. MARC XIC VALLS.

 


 

2. Iniciació a la meditació. ELISABETH GONZÁLEZ DÍAZ.

 


 

3. Ballant en família. LAURA MORENO VALLÈS.

 


 

4. Total Body Workout . LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

5. Coreografia senzilla per a tots . LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

6. Sessió de relaxació. JIMENA JIMÉNEZ.

 


 

7. Estiraments conscients. JIMENA JIMÉNEZ.

 


 

8. Gent Gran: Estiraments i exercics per reforçar la musculatura lumbar. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

9. Esport Obert. Exercicis per tonificar amb dues ampolles. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

VÍDEOS del 8 al 14 de maig

 

1. Sessió de Tabata MARC XIC VALLS.

 


 

2. Ioga dintre i fora de la estoreta ELISABETH GONZALEZ DÍAZ .

 


 

3. Coreografia de dansa urbana. LAURA MORENO VALLÈS.

 


 

4. - ¡Que el ritme no pari!. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

5. - Exercicis amb cadira. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

6. - Danzalma amb alegria. Reactiva la teva vitalitat. JIMENA JIMÉNEZ.

 


 

7. - Gent Gran: Exercicis de mobilitat i jocs amb globus. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

8. - Esport Obert. Escalfament, cardio i abdominals amb ampolla per adults. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

 

VÍDEOS del 1 al 7 de maig

 

1. Sessió de G.A.C (Glutis, abdominals i cames). MARC XIC VALLS.

 


 

2. Mente de principiante. ELISABETH GONZALEZ DÍAZ.

 


 

3. Coreografia de comercial dance. Nivel fácil. LAURA MORENO VALLÈS.

 


 

4. No pares de bailar. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

5. Circuit Taining. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

6. Arts corpore: integrar, fluir y control energético. JIMENA JIMÉNEZ.

 


 

7. Gent Gran: Calentamiento con cuerda, gente mayor y familia. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

8. Esport Obert. Trabajo con cuerdas. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

9. - Equilibra’t: Moviments de control postural i estiraments. DIANA RODRIGO CERVERA. Instagram rodrigocerveradiana Directe dijous 7 de maig 18.00 h .

 


 

 

VÍDEOS del 24 al 30 d'abril

 

 1. Sessió de Tàbata 2 (Intensitat Mitjana-alta). MARC XIC VALLS.


 

 2. Mente en calma, cuerpo sano. ELISABETH GONZÁLEZ DÍAZ

  


 
 3. Coreografia de dansa urbana. LAURA MORENO VALLÈS.

 


  
 4. Coreografías sencillas y enérgicas. LAURA GARCÍA OROZCO


 

 5. Fitioga: trabajo de core. JIMENA JIMÉNEZ.
 


 
 6. Esport Obert: Calentamiento y Abdominales. PILAR BLANCH MUNIESA.

 



  7. Gent Gran: Movilidad en silla y baile. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

 8. Equilibra’t: Moviments de control postural i estiraments. DIANA RODRIGO CERVERA (Instagram rodrigocerveradiana Directe dijous 30 d’abril 18.00 h.)

 


 

VÍDEOS del 17 al 23 d'abril

 

1. Sessió de Tàbata 1 (Intensitat Mitjana-alta). MARC XIC VALLS.

 


 

2. En equilibri. ELISABETTH GONZÁLEZ

 


 

3. Coreografia per ballar tots junts a casa en família.  LAURA MORENO VALLÈS.

 


 

4. Dance Challenge! Demostra’ns el ballarí que portis dins. LAURA MORENO VALLÈS

 


 

5. Baílalo. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

6. Full Body 50’. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

7. Gent gran. Escalfament i tonificació amb pals. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

8. Espai Obert. Escalfament i exercicis de cames i glutis. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

 VÍDEOS del 10 al 16 d'abril

 

1. Cardio tono de GAC (Intensitat Mitjana-alta). MARC XIC VALLS.

 


 

2. Obrint el cor. ELISABETTH GONZÁLEZ

 


 

3. Coreografia: jazz-dance.  LAURA MORENO VALLÈS.

 


 

4. Fit-ioga. Activación y Fortaleza.  JIMENA JIMÉNEZ.

 


 

5. Full body workout 40 minuts. Brasos, cames, glutis, abdominals. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

6. Aerollatí: Coreografies d’intensitat Mitjana amb ritmes variats. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

7. Esport Obert. Tonificació amb pals. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

8.Gent Gran: Escalfament i coreografía de country. PILAR BLANCH MUNIESA.

 


 

VÍDEOS del 3 al 9 d'abril. Fes clic als enllaços

 

1. Cardio tono de GAC (Intensitat Mitjana-alta). MARC XIC VALLS. 

 


 

2. Ioga suau per alliberar i destensionar cos i ment. ELISABETH GONZALEZ DÍAZ.

  


 

3. Mini coreografíes per ballar tots junts a casa i divertir-nos. LAURA MORENO VALLÈS.

  


 

4. Centrar-se en els objectius. Creixement en família. JIMENA JIMÉNEZ.

 


 

5. Total Body Conditioning: Exercicis variats per aconseguir millorar la nostra condició física, muscular i cardiovascularLAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

6. Aerollatí: Coreografies d’intensitat Mitjana amb ritmes variats. LAURA GARCÍA OROZCO.

 


 

7. Esport Obert. Estiraments amb familia. PILAR BLANCH MUNIESA.

  


 

8. Gent Gran: Escalfament i moviments amb cadires. PILAR BLANCH MUNIESA.