Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa Web offContacte offCanvi font off
dissabte, 8 d'agost

 

Què és l'OMIC?

 

 logo omic

L'OMIC es l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor. Es un servei de caràcter públic i gratuït

  • Adreça: Plaça de la Vila, 1
  • Telèfon: 93.864.80.56
  • De 9 a 14h, de dilluns a divendres (Servei d'Atenció Ciutadana)
  • Horari d'Atenció Especialitzada: dimarts i dijous prèvia cita 

 

 

Funcions:

 

  • Informar i orientar les persones consumidores i usuàries sobre l'exercici dels seus drets
  • Tramitar les consultes i reclamacions de les persones consumidores i usuàries i si s'escau remetre-les als organismes competents per tal que resolguin
  • Gestionar les reclamacions de les persones consumidores i usuàries per tractar de trobar solucions als conflictes plantejats
  • Promoure accions educatives per a generar actituds responsables de la ciutadania envers el consum
  • Promoure la formació i assessorament del sector comercial i de serveis de la localitat en l'àmbit dels drets de les persones consumidores i usuàries
  • Promoure accions d'inspecció de consum del comerç minorista per tal de verificar el compliment de la normativa que afecta als drets de les persones consumidores i usuàries

 

Noticies de l'OMIC

RSS 2.0

  • La torre definitiva del Cementiri Municipal, un cop retirada la provisional.

    L'Ajuntament fa que tres grans operadores instal·lin antenes de telefonia mòbil en una sola torre

    21 de juliol de 2014

    L'OMIC recomana als clients que tinguin problemes amb la cobertura que ho comuniquin a la companyia i demanin el número d'incidència
     
    L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha aconseguit que tres grans operadores de telefonia mòbil, Movistar, Vodafone i Orange, unifiquin en una sola torre diverses antenes que fins ara estaven instal·lades en diferents estructures. Pedro Sánchez, regidor de Medi Natural i Gestió Ambiental, manifesta que “s’ha assolit un bon acord mitjançant una...

  • Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor, amb alumnes de l'Institut Ramon Casas i Carbó.

    Els alumnes de l'institut aprenen sobre els drets dels consumidors amb la col·laboració de l'OMIC

    21 de març de 2014

    Els alumnes de 3r d'ESO de l'Institut Ramon Casas i Carbó han realitzat durant aquesta setmana un crèdit de síntesi sobre consum en el que hi han col·laborat l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona. És la 7a edició del crèdit de consum que realitza aquest centre educatiu. Carmen Cabeza, Tinenta d'Alcaldia d'Acció Social i regidora de Consum posa l'accent en el fet que "és molt positiu que els joves del poble es formin...

  • L'OMIC es troba a la Casa Consistorial

    L'OMIC adverteix sobre els riscos de facilitar dades a qui diu ser comercial però no s'identifica

    17 de juliol de 2013

    L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha detectat que recentment uns comercials que diuen ser de l'empresa Endesa es dirigeixen a llars del municipi demanant a la persona que els atén que els lliuri una factura del servei de subministrament elèctric sense mostrar la seva credencial i abans que la persona que obre la porta es mostri interessada en la suposada oferta que haurien de presentar.

  • Façana de la Casa Consistorial

    L’Ajuntament alerta que no està fent inspeccions d’aigua en els domicilis de Palau-solità i Plegamans

    9 de maig de 2013

    La Regidoria de Consum ha emès un comunicat perquè la ciutadania desconfiï de les trucades que està fent una empresa en nom de l’Ajuntament. Per tal d'estendre l'advertència, l'àrea de Consum del consistori fa una xerrada informativa sobre aquest tema al Casal de la Gent Gran (Can Cortès) el dijous 9 de maig a les 17.00h.

  • Logotip OMIC

    Avís als passatgers afectats pel tancament d'Air Comet

    23 de desembre de 2009

    Davant la decisió presa per la companyia aèria Air Comet de suspendre la seva activitat, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Palau-solità i Plegamans (OMIC) comunica les recomanacions facilitades per part de l'Agència Catalana del Consum als passatgers afectats:
     
    1.Els usuaris afectats que vulguin rebre informació sobre la paralització d'aquest servei i sobre la possibilitat d'assignació de places en d'altres vols han de trucar al telèfon d'atenció al passatger que la...

Registres del 11 al 15 de 15
« Pàgina 3  [ 1 | 2 | 3 ]

Documentació adjunta

Enllaços relacionats