Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa Web offContacte offCanvi font off
dilluns, 19 d'octubre

El SOC habilita un nou telèfon gratuït per respondre dubtes a la ciutadania

30 de març de 2020



S'informarà de com donar d'alta una demanda d'ocupació, de la Renda Garantida o de com fer tràmits

 

El Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) posa en marxa, des d'avui 30 de març un nou servei d’atenció telefònica gratuïta, a través del 900 800 046.

 

A través d'aquest servei es podrà donar resposta a preguntes de la ciutadania relacionades amb com donar d’alta una demanda d’ocupació, la Renda Garantida de Ciutadania i tràmits i/o consultes que normalment es realitzen des d’una Oficina de Treball.

 

La mesura forma part d’un pla més ampli per reforçar el dispositiu d’atenció a la ciutadania i garantir la resposta a les consultes i gestions, un servei que s’ha vist alterat per l’alarma sanitària provocada per la Covid-19, ja que les mesures sanitàries per evitar l’extensió del virus han obligat a tancar al públic les Oficines de Treball i a minimitzar els efectius que hi treballen a porta tancada.

 

Per accedir a aquest servei les persones usuàries hauran de trucar al telèfon gratuït 900 800 046. Un missatge enregistrat els demanarà el seu codi postal i, posteriorment, si la consulta té a veure amb la inscripció com a demandant d’ocupació o amb altres consultes o tràmits, en funció de la tipologia de la pregunta es respondrà directament o es derivarà a un altra dispositiu.

 

L’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8h a 14h.

 

A través del 900 800 046, es donarà resposta a preguntes relacionades amb:

 

  • Donar d’alta una demanda d’ocupació.
  • Renda Garantida de Ciutadania.
  • Tràmits i/o consultes que normalment es realitzen des d’una Oficina de Treball.

Imatges relacionades

  • Oficina de Treball

    Oficina de Treball

  • Nou telèfon del SOC per resoldre dubtes

    Nou telèfon del SOC per resoldre dubtes