Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dilluns, 24 de setembre

Una quarantena de comerciants aprenen sobre la venda per Internet i el marxandatge en dos cursos oferts per PIMEC

18 de juny de 2013



Uns quaranta d’empresaris i comerciants del municipi culminen en aquestes setmanes dos cursos. El primer, que finalitza avui, dóna eines per potenciar i aprofitar la Venda online –venda per Internet-. El segon s’allarga fins a mitjans de juliol i forma els assistents en Estratègies de merchandising visual –marxandatge visual-.

 

Ambdós cursos són organitzats per PIMEC Vallès Occidental, que els ha ofert a les dues entitats que treballen per potenciar el comerç i les empreses de la vila: l’Associació de Comerciants de Palau-solità i Plegamans i Illa Comercial Palau. L’Ajuntament del municipi ha col·laborat en l’organització dels mateixos i mitjançant la cessió dels espais, els equips informàtics i la connexió a Internet.

 

El regidor de Comerç i Turisme, Miquel Rovira, ha acudit aquest matí a la darrera sessió del curs Venda online. Ho ha fet per mostrar el suport del consistori envers aquestes iniciatives. “Us felicito per aprofitar aquesta formació que ofereix PIMEC i pels esforços que feu per millorar els vostres negocis i aprofitar les noves tecnologies en aquest sentit”, ha manifestat, abans de desitjar “bona feina” a alumnes i professor just abans que aquests iniciessin la darrera classe.

 

Les 20 persones que avui culminen el curs Venda online hi han dedicat quatre hores setmanals, repartides en dues sessions de dues hores cadascuna, al llarg dels darrers dos mesos. En total, hi han invertit 30 hores formatives. Salvador Moré, expert en estratègies digitals i docent d’aquest curs valora com a molt positiva l’evolució dels alumnes al llarg d’aquestes setmanes. “En resum es tracta de fer un canvi de xip, del comerç tradicional al món digital, que no és només una nova plataforma oberta on ser presents, sinó que cal saber què fer i com promocionar-se per a què els potencials clients em trobin i vinguin a la meva empresa o botiga”, sintetitza Moré. La finalitat principal del curs, segons l’expert, és “conèixer els elements presents en la venda online i així tenir més capacitat per prendre decisions en aquest sentit”.

 

L’altre curs que organitza PIMEC, al qual també s’hi han apuntat comerciants i empresaris agrupats a l’Associació de Comerciants o a Illa Comercial Palau, està pensat per donar a conèixer les estratègies de marxandatge visual al llarg d’un total de 20 hores formatives. També l’aprofiten una vintena de persones, que aprenen qüestions com la dinàmica de mercat, la psicologia de consum, com organitzar els punts de venda i exhibir els productes, qüestions de decoració i disseny de la botiga o negoci, la publicitat, el llenguatge visual, les estratègies de venda, les campanyes i molts altres continguts.

 



Imatges relacionades

  • Rovira (esquerra) i Moré (dreta), davant dels alumnes de 'Venda online', a l'Aula Ciber de l'Espai Jove l'Escorxador

    Rovira (esquerra) i Moré (dreta), davant dels alumnes de 'Venda online', a l'Aula Ciber de l'Espai Jove l'Escorxador

Enllaços relacionats