Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

L'Ajuntament organitza una sessió informativa sobre com llogar un habitatge de forma segura

#Acció Social
#Urbanisme

6/10/2016

Llogar un pis de forma segura o obtenir una garantia de la Generalitat per cobrir possibles impagaments són alguns dels serveis als que pot accedir la ciutadania de Palau-solità i Plegamans des de l'Oficina d'Habitatge del Vallès Occidental. L'Auditori de Can Cortès acollirà dijous 13 d'octubre una sessió informativa per explicar com funciona aquesta eina.

 

L'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, mitjançant l’Oficina Comarcal d’Habitatge del Consell Comarcal del Vallès Occidental, ofereix als ciutadania informació sobre lloguer, venda o compra de pisos. Per donar els detalls del servei, s'oferirà dijous 13 d'octubre a les 18,30 hores una sessió informativa a l'Auditori de Can Cortès.

 

La jornada se centrarà en donar informació per a propietaris d'habitatges en lloguer: com llogar-los de forma segura, com accedir a la Borsa de Lloguer Assequible o com buscar el llogater més adequat segons els nostres interessos.

 

El regidor de Serveis Socials, Jaume Oliveras, detalla que “ja hem tingut diferents usuaris que s’han interessat pel servei de Borsa de Lloguer Assequible, i des de l’Ajuntament estem molt interessats en fomentar aquesta prestació”.

 

Aquesta Oficina ofereix també informació i assessorament general en matèria d’habitatge, tramitació d’ajuts i assessorament tècnic per a la rehabilitació d’edificis i pisos. També gestiona sol·licituds de cèdules d’habitabilitat d’habitatge usat.

 

L’Oficina Comarcal d’Habitatge va néixer gràcies a un acord entre el Consell Comarcal del Vallès Occidental i la Generalitat de Catalunya.

 

El regidor d'Habitatge, Miquel Rovira, recorda que “els veïns i veïnes disposen d'aquest servei i que, per tant, l'equip de govern no veu necessària la creació d'una Oficina d'Habitatge específica a Palau-solità i Plegamans”, tal i com es va proposar en una moció al darrer Ple Municipal. Rovira va afegir que “quan convé, els tècnics del Consell Comarcal es desplacen a l'edifici de Serveis Socials del poble per atendre personalment als usuaris sol·licitants.”

Torna



Comparteix aquest contingut