Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Persones afectades pels retards de Correus en el lliurement de multes, impostos o rebuts poden reclamar la devolució de les penalitzacions

#Consum-OMIC

25/2/2021

Mitjançant un document acreditatiu expedit per l’oficina local de Correus es pot demanar el retorn dels imports

 

L’Oficina Municipal d’informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans vol informar a la població afectada que poden reclamar les penalitzacions que s’hagin pogut derivar pel retard de Correus en la distribució de les notificacions de multes, sancions, impostos i/o rebuts de subministraments per domiciliari.

 

Molta gent ha estat objecte de recàrrecs extres o, fins i tot,  d’embargaments de comptes corrents, per no pagar a temps una perquè no havia rebut prèviament cap carta informativa o de requeriment, arran de la demora en els enviaments per part de Correus.

 

El procediment per que es retirin les penalitzacions consisteix en anar a l’Oficina de Correus i demanar un document acreditatiu que indiqui que no es va rebre la notificació de multa, comunicació, requeriment o sanció en el temps indicat.

 

Amb aquest document signat per l’oficina es poden presentar ja les reclamacions fefaentment oportunes als Mossos d’Esquadra, o a l’entitat o organisme que pertoqui, per procedir a la retirada i retorn dels càrrecs.

Torna



Comparteix aquest contingut