Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
divendres, 21 de setembre

Els comerços que presten serveis a domicili milloren l'activitat amb el suport de l'OMIC

13 de maig de 2011



Tres empreses de la vila compleixen al 100% la normativa que regula el sector i les demés han millorat notablement

 

L'Oficina d'Informació al Consumidor (OMIC) de la regidoria de Consum de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans certifica que tots els establiments de la vila prestadors de serveis a domicili han millorat la seva activitat quant a l'atenció a les persones consumidores i al compliment dels drets dels clients. Aquesta certificació culmina una campanya informativa adreçada a aquests establiments que l'OMIC ha dut a terme en col·laboració amb el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona.

 

L'objectiu de la campanya ha estat la millora del nivell d'adequació d'aquests establiments respecte a la normativa que regula l'activitat, informant i assessorant els titulars i responsables d'aquestes empreses. Com a conclusió, l'OMIC subratlla que la tendència és positiva, si bé hi ha determinades informacions que cal facilitar a consumidors i consumidores que, per desconeixement, encara no s'han posat en pràctica. Tanmateix, en tots els casos s'ha millorat el servei a les persones consumidores. Entre altres qüestions, la campanya ha assessorat sobre la informació i els documents que les empreses faciliten als clients, com el dret a obtenir pressupostos en català, la correcta identificació de les dades del prestador i el client, del preu de la mà d'obra i del total, la descripció de les tasques realitzades a la factura, o l'existència de fulls de reclamació i denúncia a disposició dels clients.

 

La campanya s'ha dividit en dues fases, en les que s'han visitat un total de quinze establiments. Tres d'ells compleixen el 100% de la normativa en qüestió i per això han rebut un diploma certificador per part de l'OMIC i l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Es tracta de:

 

-         Electricitat Masó SL

-         Fusteria J. Ciurans Vilanova

-         José Alberto Brotons Pedrote, Alu-Sual

 

L'OMIC recorda que està a disposició de totes les persones consumidores i comerços i establiments del municipi per tal d'informar, assessorar i resoldre qualsevol dels dubtes o qüestions relacionades amb el consum. Es troba a la Casa Consistorial (parc Onze de Setembre). L'atenció al públic és de 10 a 14h, també al telèfon 93.864.80.56. O bé, es pot escriure a omic@palauplegamans.cat.



Imatges relacionades

  • Imatge de la campanya

    Imatge de la campanya

Documentació adjunta