Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimecres, 19 de setembre

L'OMIC recomana actuar davant la manca de cobertura telefònica d'Orange

24 d'agost de 2011



L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament ha detectat que molts usuaris de l'operadora telefònica Orange (France Telecom) es troben sense cobertura des de principis de mes. Sembla que aquesta manca de cobertura afecta especialment el Centre, el Pla de l'Alzina, Carrer de Dalt i Can Falguera.

 

Davant aquesta situació, l'OMIC recomana als usuaris que es vegin afectats a dur a terme les següents accions:

 

1. Comunicar a l'operadora el problema de cobertura.

S'han de facilitar les dades del titular del contracte i els números de telèfon afectats, mitjançant:

  • Una trucada al núm. 470, des d'un telèfon Orange
  • Una trucada al núm. 656.001.470, des d'un telèfon d'un altre operador
  • Un correu electrònic a atencweb.es@orange-ftgroup.com
  • Presencialment a l'oficina d'atenció d'Orange a Barcelona (c. Garcilaso, 80. 08027 Barcelona)

 

2. Cal demanar, en fer la comunicació anterior, el número d'incidència corresponent. És molt important tenir aquest número per si s'han de fer accions posteriors

 

3. Cal esperar la resposta. L'operadora té un termini màxim d'un mes per respondre.

 

4. Si el problema persisteix, o bé la resposta no arriba en el termini d'un mes, o si aquesta no us satisfà, podeu presentar una reclamació a l'OMIC perquè faci una mediació:

  • Per correu o personalment (Ajuntament, plaça Onze de Setembre, 1)
  • Per correu electrònic a OMIC@palauplegamans.cat, adjuntant la documentació següent: el formulari degudament emplenat i signat pel titular del contracte / la sol·licitud d'arbitratge condicionada
  • Telefònicament: 93.864.80.56 (preguntant per l'OMIC)

5. En cas que no s'arribi a cap acord mitjançant la mediació, s'ha de reclamar a través de les Juntes Arbitrals de Consum

 

L'OMIC actua

Des que l'OMIC ha tingut coneixement d'aquesta problemàtica està recollint les queixes, informa dels tràmits que cal fer, ha comunicat la incidència a l'Agència Catalana de Consum, s'ha posat en contacte amb l'empresa per saber si s'estan fent tasques de manteniment, si bé no hi ha constància d'això, però sí han reconegut un problema amb la cobertura, comprometent-se a avisar quan ho resolguin.

 

L'OMIC recorda que les operadores telefòniques tenen l'obligació de donar servei dins les zones de cobertura pròpies establertes i de mantenir els nivells de qualitat. L'incompliment d'aquesta obligació atorga al consumidor el dret a compensacions i/o poder donar-se de baixa sense penalització.



Imatges relacionades

  • Logotip OMIC

    Logotip OMIC