Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimarts, 14 d'agost

El nou equip de govern impulsa que la Policia Local de Palau-solità i Plegamans incrementi l'horari d'atenció a la ciutadania

23 d'octubre de 2007



Des d'aquesta setmana, la Policia Local de Palau-solità i Plegamans, a petició del nou equip de govern, ha incrementat l'horari de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la Policia Local, les 24h del dia durant tots els dies de la setmana.

Des del passat mes de juny, el cos policial de la vila disposa del Sistema d'Informació Policial que permet gestionar totes les denuncies que fan els ciutadans de Palau-solità i Plegamans. Fins ara, els ciutadans que volien fer una denuncia fora d'hores d'oficina havien de desplaçar-se fins a una comissaria dels Mossos d'Esquadra per tramitar-la.

A partir d'ara, qualsevol incidència que pateixi el ciutadà serà atesa pels agents de la Policia Local. Gràcies a un pla específic, els agents policials rebran formació per tal d'aprendre com funciona el sistema. Així, en tots els torns hi haurà algun policia que sabrà gestionar el sistema de tramitació de denuncies. “Aquesta nova mesura respon a la voluntat de l'equip de govern de donar un millor servei a la ciutadania de Palau-solità de Plegamans i evitar d'aquesta manera que s'hagin de desplaçar a altres indrets de la comarca per efectuar la denuncia” ha destacat l'alcaldessa Mercè Pla.

El SIP és un model implantat amb l'arribada dels Mossos d'Esquadra que recull totes les denuncies que es fan a les comissaries a tot Catalunya. Mitjançant un sistema de col•laboració s'ha fet extensiu als cossos de la policia local.

Imatge


Imatges relacionades