Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dijous, 16 d'agost

L’Ajuntament instal·la un dispensador automàtic de torns per millorar el Servei d’Atenció Ciutadana

28 de setembre de 2016



L'Ajuntament ha posat en marxa aquest matí un gestor de cues al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) per millorar el servei que es presta a la ciutadania. Es tracta d’un dispensador automàtic de torns. “Amb el nou sistema, el ciutadà o ciutadana que acudeix SAC tindrà un número per al servei concret que necessita. L’objectiu és evitar que es formin llargues cues de persones a l’entrada de l’Ajuntament”, explica l’Alcaldessa, Teresa Padrós.

 

El nou sistema va acompanyat de la creació d’un petit espai habilitat com a sala d’espera. La màquina que dóna els números per a l’atenció permet escollir entre: informació general, presentació d’instàncies/documents, tràmits del padró d’habitants, queixes i suggeriments, emissió de certificats/registre electrònic i emissió de la targeta de serveis municipals.

 

A més, hi ha una pantalla on es van mostrant els números i les taules d’atenció assignades. “D’aquesta forma, cada persona sap exactament quants torns falten per ser atesa”, detalla l’Alcaldessa. Aquesta pantalla també servirà per oferir les darreres informacions d’àmbit municipal i els propers actes d’agenda del municipi.

 

“El primer dia hem fet un reforç de personal administratiu amb l’objectiu d’ajudar als usuaris i usuàries que han vingut i els han explicat el funcionament del nou sistema”, manifesta Padrós. “La intenció sempre és millorar tot allò que oferim als nostres veïns i veïnes”, conclou l’Alcaldessa.



Imatges relacionades

  • Una ciutadana espera a ser atesa després d'haver tret un número del dispensador automàtic.

    Una ciutadana espera a ser atesa després d'haver tret un número del dispensador automàtic.