Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dijous, 20 de setembre

L'OMIC atén 110 consumidors en el primer semestre de l'any

16 de juliol de 2008



Des de l'1 de gener i fins el 30 de juny de 2008, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor ha atès a 110 persones consumidores i usuàries que han presentat consultes, queixes, reclamacions i denúncies.

De les 110 atencions realitzades per l'OMIC, s'han atès: 48 consultes, 5 queixes, 51 reclamacions i 6 denúncies. D'aquestes: 46 han estat informades, 27 resoltes, 20 derivades a altres organismes de Consum i 17 resten en tràmit.

El Regidor de Consum, Albert Font, va explicar que entre les diverses temàtiques ateses, el sector serveis, segueix sent el que més consultes genera. “Temes relacionats amb la contractació i facturació de telefonia general, tant fixa com mòbil, seguit per el sector de l'habitatge”, són els principals motius de consulta dels ciutadans del municipi.

En comparació amb l'any passat, l'OPIC (Oficina provincial d'informació al consumidor) va registrar 99 atencions.




Imatges relacionades