Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dilluns, 15 d'octubre

Avís als passatgers afectats pel tancament d'Air Comet

23 de desembre de 2009



Davant la decisió presa per la companyia aèria Air Comet de suspendre la seva activitat, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Palau-solità i Plegamans (OMIC) comunica les recomanacions facilitades per part de l'Agència Catalana del Consum als passatgers afectats:

 

1.Els usuaris afectats que vulguin rebre informació sobre la paralització d'aquest servei i sobre la possibilitat d'assignació de places en d'altres vols han de trucar al telèfon d'atenció al passatger que la Direcció General d'Aviació Civil ha posat a la seva disposició les 24h:

• 91 5978321

• 91 5975075

• 91 5977231

 

Així mateix, Aviació Civil ha habilitat una oficina al C.Ribera del Loira, número 46, DP 28042, Madrid, perquè tots els usuaris i afectats puguin cercar informació i/o presentar les reclamacions pertinents. Aquesta oficina està oberta a partir de las 10h d'avui i un servei d'autobusos d'Aena traslladarà els usuaris que ho demanin des de l'Aeroport de Barajas (Terminal 2).

 

2.Els passatgers afectats han de presentar la reclamació a la companyia aèria:

Air Comet

EDIFICIO AIR COMET

C/ Costa Brava 10

28034 MADRID

Teléfon de contacte: 91 722 72 00

Telèfon d'atenció al client: 902 380 350

Web: www.aircomet.com

 

Paral·lelament, també poden presentar la reclamació a

• A AENA (oficines dels Aeroports)

• A les Oficines Públiques d'Informació als Consumidors



Imatges relacionades

  • Logotip OMIC

    Logotip OMIC