Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimarts, 13 de novembre

Sol·licitud de manteniment de l'enllumenat públic

Descripció

Iniciar els tràmits que siguin necessaris per a que intervinguin les brigades municipals o les empreses externes, si s'escau, que s'encarreguen del manteniment de l'enllumenat públic (reparacions d'elements trencats, sectors que no funcionen).


Organisme competent / responsable
Ajuntament


Àrea tramitadora
Serveis Municipals


Classificació temàtica
Via pública


Qui el pot demanar
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.


Internet

Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.


Tramitar


Telèfon

Observacions
L'atenció telefònica es farà desde l'area de Serveis Tècnics d'Urbanisme


Telèfon
93. 864 80 56


Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 10:00h a 13.00h


Presencial

Observacions
Cal presentar la sol.licitud al registre de l'ajuntament


On es fa

A les oficines d'Atenció Ciutadana. Adreça: Plaça de la Vila, 1


Període de l'any en que es pot demanar
Durant tot l'any


Termini de la sol·licitut
No hi ha termini


Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa
No s'ha de pagar cap preu


Documentació a aportar
  • Model d'instància genèric.
  • Plànol/croquis que detalli l'abast de l'actuació i/o proposta sol·licitada

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica (descarregar document per sol·licituds presencials)


Normativa
  • Reglament Electrotècnic per a Baixa Tensió. Decret 842/2002 de 2 d'agost de 2002 i les seves ITC.

Termini de resolució

24 hores


Silenci administratiu
'En principi no hi ha resposta formal ja que la pròpia intervenció s'enten com a resposta. No obstant, en algún cas si hi ha problemes o es requereix més informació es truca a la persona que ha fet la sol·licitud.


Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu


Informació actualitzada el dia 14/05/2018