Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dilluns, 24 de setembre

Sol·licitud de cita per parlar amb alcaldia

Descripció

Iniciar els tràmits que siguin necessaris per obtenir una cita per parlar amb l'alcaldessa sobre un tema de l'interés de la persona sol·licitant.


Organisme competent / responsable
Ajuntament


Àrea tramitadora
Gabinet d'Alcaldia


Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania


Qui el pot demanar
Qualsevol persona


Internet

Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.


Tramitar


Telèfon

Observacions
Servei d'Atenció Ciutadana


Telèfon
93 864 80 56


Horari d´atenció

Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h


Presencial

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat  / gabinetalcaldia@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h


Període de l'any en que es pot demanar
Durant tot l'any.


Termini de la sol·licitut
No n'hi ha.


Requisits previs

No cal complir cap requisit previ.


Preu / Taxa
Sense cost


Documentació a aportar

No cal aportar documentació.

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica (descarregar per sol.licitud presencial)


Normativa
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei 39/2015, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.

Termini de resolució

Entre 3 i 4 dies


Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla


Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu


Altra informació d'interès

A partir de la sol·licitud es valora el motiu de l'entrevista i es decieix si es tracta d'un tema a tractar, efectivament, amb alcaldia, o pel contrari cal derivar-lo a un altre departament de l'ajuntament. La secretària d'alcaldia es posa en contacte amb la persona sol·licitant per acordar dia i hora per a la cita amb l'alcaldessa o per a derivar-lo a algún altre departament de l'ajuntament.


Informació actualitzada el dia 14/05/2018