Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud de registre d'Absències

#Ciutat i Via Pública
#Protecció i Seguretat Ciutadana

Descripció

Posar en coneixement de la policia local el període de temps en el qual els inquilins d'un immobles es trobaràn fóra del municipi, per vacances o altres causes, i el lloc o telèfon a on se'ls pot localitzar a fi i efecte que els puguin avisar si es produeix qualsevol incident (robatori, incendi, fuga d'aigua o gas, etc.).

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Policia Local

Classificació temàtica

Intervencions Via Pública

Qui el pot demanar

Persones residents al municipi.

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
També per e-mail a: policialocal@palauplegmans.cat

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?

 


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana

On es fa

Entregar la sol.lictiud a:

 

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores

 

 

Per a més informació:

 

Policia Local
Psg. Carrerada, 53
c/e: policialocal@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8.00 a 20:30 i dissabtes de 9:00 a 13:00 hores

T. 93 864 96 96


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha.

Requisits previs

No cal complir cap requisit previ.


Preu / Taxa

Sense cost

Documentació a aportar

  • DNI

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica (descarregar document per tramitar presencialment)


Normativa

  • Ordenança Municipal aprovada pel ple de l'Ajuntament

Termini de resolució

Immediat


Silenci administratiu

No opera

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

En el moment de fer la sol·licitud la policia local pren nota de les característiques de l'immoble, el temps que restarà buit, el telèfon o manera de localitzar a la persona sol·licitant, si fos necessari, i d'altres dades que segons les circunstàncies es cregui que és rellevant conèixer.

 

D'aquesta manera el sol·licitant queda automàticament inscrit en la base de dades que té la policia local per aquesta finalitat.


Rebut la solicitud, s'elabora un calendari de visites i es penja en les ordres diaries de servei de patrulles.

 

Vies de Reclamació: Oficina de Suport de Policia Local.


Informació actualitzada el dia 28/11/2022

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?