Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimecres, 19 de setembre

Sol·licitud de registre d'Absències

Descripció

Posar en coneixement de la policia local el període de temps en el qual els inquilins d'un immobles es trobaràn fóra del municipi, per vacances o altres causes, i el lloc o telèfon a on se'ls pot localitzar a fi i efecte que els puguin avisar si es produeix qualsevol incident (robatori, incendi, fuga d'aigua o gas, etc.).


Organisme competent / responsable
Ajuntament


Àrea tramitadora
Policia Local


Classificació temàtica
Intervencions Via Pública


Qui el pot demanar
Persones residents al municipi.


Internet

Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
També per e-mail a policialocal@palauplegmans.cat


Tramitar


Presencial

Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana


On es fa

Entregar la sol.lictiud a:

 

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h

 

 

Per a més informació:

 

Policia Local
Psg. Carrerada, 53
c/e: policialocal@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8 a 20:30 i dissabtes de 9 a 13h

T. 93 864 96 96


Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any


Termini de la sol·licitut
No n'hi ha.


Requisits previs

No cal complir cap requisit previ.


Preu / Taxa
Sense cost


Documentació a aportar
  • DNI

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica (descarregar document per tramitar presencialment)


Normativa
  • Ordenança Municipal aprovada pel ple de l'Ajuntament

Termini de resolució

Immediat


Silenci administratiu
No opera


Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu


Altra informació d'interès

En el moment de fer la sol·licitud la policia local pren nota de les característiques de l'immoble, el temps que restarà buit, el telèfon o manera de localitzar a la persona sol·licitant, si fos necessari, i d'altres dades que segons les circunstàncies es cregui que és rellevant conèixer.

 

D'aquesta manera el sol·licitant queda automàticament inscrit en la base de dades que té la policia local per aquesta finalitat.


Rebut la solicitud, s'elabora un calendari de visites i es penja en les ordres diaries de servei de patrulles.

 

Vies de Reclamació: Oficina de Suport de Policia Local.


Informació actualitzada el dia 14/05/2018