Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimarts, 25 de setembre

Sol·licitud d'arbitratge de consum (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)

Descripció

Sol·licitar que la controversia es resolgui per a la via de l'arbitratge atès que l'empresa reclamada es troba adherida al sistema arbitral de consum


Organisme competent / responsable
Ajuntament


Àrea tramitadora
Consum


Classificació temàtica
Consum


Qui el pot demanar
Qualsevol persona física o jurídica domiciliada en el municipi.
Qualsevol persona física o jurídica referent a establiments radicats en el municipi.


Internet

Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària


Tramitar


Telèfon

Observacions
A l'OMIC (Informació al Consumidor)


Telèfon
93 864 80 56


Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 9  a 14h


Presencial

Observacions
Per correu ordinari, a les oficines del SAC, de forma presencial a l'OMIC


On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 10 a 14h

 

OMIC (Informació al Consumidor)
Plaça de la Vila, 1
c/e: omic@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h


Període de l'any en que es pot demanar
Durant tot l'any


Termini de la sol·licitut
Dependrà del conveni d'adhesió de l'empresa a la Juntra arbitral de consum corresponent.


Preu / Taxa
Gratuït


Documentació a aportar

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Sol.licitud arbitratge (en tots els casos excepte comerços de Sabadell)

Sol.licitud arbitratge (en cas de comerços de Sabadell)

Instància Genèrica (adjunteu l'imprès que calgui a la instància genèrica per tramitar presencialment o per correu)


Normativa
  • Llei 22/2010 de 20 de juliol de 2010, del Codi de Consum de Catalunya i altres normatives especifiques
  • Reial decret 231/2008, de 15 de febrer, pel qual es regula el sistema arbitral de consum
  • Llei 60/2003, de 23 de desembre, d'arbitratge

Termini de resolució
  • Depèn de les particularitats de cada cas.

Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.


Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment adminsitratiu


Altra informació d'interès
  • L'OMIC deriva el cas a la Junta Arbitral de Consum compentent

Informació actualitzada el dia 14/05/2018