Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimarts, 13 de novembre

Sol.licitud d'instrument de valoració social per a suport, serveis i ajudes de la Creu Roja

Descripció

Valoració social per a serveis, subvencions, ajuts i suport de la Creu Roja.

 


Organisme competent / responsable
Ajuntament i Creu Roja


Àrea tramitadora
Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament


Classificació temàtica
Subvencions, ajuts, servei, suport


Qui el pot demanar
Qualsevol persona


Telèfon

Observacions
Área de Serveis Socials


Telèfon
938643012


Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 9 a 14h.


Presencial

Observacions
OAC Área de Serveis Socials


On es fa

Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 938643012
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h

 

 


Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any


Termini de la sol·licitut
En qualsevol moment de l'any


Requisits previs

Valoració social per part de la treballadora social i de la tècnica de la Creu Roja


Preu / Taxa
No subjecte a pagament


Documentació a aportar

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Model d'instància genèric (per sol.licitud presencial a l'Àrea de Serveis Socials)

 


Normativa

Depèn de l'organisme competent (Creu Roja)


Termini de resolució

15-20 dies


Silenci administratiu
No opera


Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu


Altra informació d'interès

Per tal que s'iniciï el tràmit cal concertar una entrevista prèvia amb la treballadora social de l'ajuntament que valorarà la situació i determinarà el recurs o servei més adïent.


Un cop realitzada l'entrevista, la treballadora social de l'Ajuntament lliura tota la documentació a la Creu Roja, i aquesta valora si la persona compleix amb els requisits del servei i/o recurs i notifica a serveis socials la resposta a la sol.licitud de l'interessat/a.


Finalment, la persona sol.licitant reb una resposta per telèfon de part de Serveis Socials de l'Ajuntament confirmant o denegant el servei i/o recurs.

 

Es presta: Informació i ajudes econòmiques, productes de suport preventiu, TAD/TAM/SIMAP, Banc de productes de suport, servei de proximitat, de suport a la Llar, telefònic, voluntariat, productes de suport personal, d'higiene, neteja de la Llar, material escolar, roba, mobles, objectes de la Llar i per el nadó.


Informació actualitzada el dia 13/12/2017