OMIC, Informació al consumidor
Plaça de la Vila, 1
Horari d'Atenció Especialitzada: dimarts i dijous amb prèvia cita
93 864 80 56
Funcions
- Informar i orientar les persones consumidores i usuàries sobre l'exercici dels seus drets
- Tramitar les consultes i reclamacions de les persones consumidores i usuàries i si s'escau remetre-les als organismes competents per tal que resolguin
- Gestionar les reclamacions de les persones consumidores i usuàries per tractar de trobar solucions als conflictes plantejats
- Promoure accions educatives per a generar actituds responsables de la ciutadania envers el consum
- Promoure la formació i assessorament del sector comercial i de serveis de la localitat en l'àmbit dels drets de les persones consumidores i usuàries
- Promoure accions d'inspecció de consum del comerç minorista per tal de verificar el compliment de la normativa que afecta als drets de les persones consumidores i usuàries
-
#OMIC
25/2/2021
Mitjançant un document acreditatiu expedit per l’oficina local de Correus es pot demanar el retorn dels imports
L’Oficina Municipal d’informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans vol informar a la població...
-
#OMIC
Els Mossos d’Esquadra detecten una nova estafa a través de trucada telefònica
8/2/2021
Els Mossos d’Esquadra han detectat una nova modalitat d’estafa que es fa a través d’una trucada telefònica en la qual presumptes comercials d’algun servei ofereixen demostracions a domicili de diversos productes (terapèutics, neteja d’ozó,...
-
#OMIC
L’OMIC tramita nombroses queixes pel mal funcionament de Correus a la vila
3/12/2020
Principalment es tracta de retard en el repartiment de cartes i notificacions diverses i falta de servei
Els veïns i veïnes de Palau-solità i Plegamans han fet arribar a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) les seves queixes... -
#01Consum
Palau-solità i Plegamans se suma a la campanya per lluitar contra la pobresa energètica
26/11/2020
L’Agència Catalana de Consum de la Generalitat ha engegat una campanya amb el lema “Per no deixar ningú enrere, tallem amb la pobresa energètica”, en la qual l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans si suma informant a tots els veïns i veïnes...
-
#OMIC
L’Ajuntament alerta contra un nou frau comercial anomenat ‘Brushing’
29/9/2020
Les empreses envien productes no comprats per aconseguir un bon posicionament en les plataformes de venda online.
-
#Governació
9/9/2020
El servei per demanar cita prèvia es restablirà amb normalitat a partir del dia 21 de setembre
El proper 18 de setembre es reprèn parcialment el servei per a la obtenció i/o renovació del DNI electrònic a l'Oficina d'Expedició del DNI, únicament...