Escut Ajuntament de Palau-solità i plegamans
Façana de l'Ajuntament

Oficina d’Assistència en Matèria de Registre

.

Casa Consistorial

calendari   Plaça de la Vila, 1    

calendari   de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 phone     93 864 80 56

email     Contacte

Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

 

Serveis Socials

calendari   C. Anselm Clavé, 11    

calendari   de dilluns a divendres de 9 a 13h

 phone     93 864 30 12

Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

  • L’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.
  • Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registres.
  • Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.
  • Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 
  • Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

 

 

 Missió OAC

Visió OAC

Valors OAC

 

Queixes, Suggeriments, Propostes i Incidències Via Pública

 

La ciutadania disposa de diferents canals per comunicar a l’ajuntament les queixes, suggeriments i propostes sobre serveis, actuacions o decisions municipals.

  • Presencialment a l’ajuntament, al Servei d’Atenció Ciutadana.
  • Per telèfon al 938 648 056.
  • Per internet a través de la plataforma e-Tram que no necessita identificació digital.

I en cas de tractar-se d’incidències a la via pública com ara com ara neteja, enllumenat, estat del carrer, mobiliari urbà, semàfors, etc. disposem del canal de whatsapp on només han d’indicar quina és la incidència, ubicació i fotografia al tel. 674 740 600.

Les dades que trobareu a continuació són les corresponents a l’any 2020, tenint en compte que el servei de whatsapp es va posar en marxa el 27 de gener del 2020.

 

DADES 2020

 

 

ENLLAÇOS I NOTÍCIES:

e-TRAM Queixes i suggeriments

Incidències Whatsapp durant el 2020

Primer mes de funcionament

 


 

Serveis que ofereix, canals d’accés i horaris:

 

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i del municipi.
  • Registre de documentació d’entrada, digitalització de documents i expedició de còpies electròniques.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants i certificats.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica IdCAT.
  • Registre d’unions civils.
  • Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
  • Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Notificacions per compareixença.
  • Cites prèvies.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits de Serveis Socials i amb d’altres administracions.