Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Inici |

Noticia

L’Ajuntament instal·la un dispensador automàtic de torns per millorar el Servei d’Atenció Ciutadana

#Alcaldia
#Atenció Ciutadana
#Serveis Municipals

28/9/2016

L'Ajuntament ha posat en marxa aquest matí un gestor de cues al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) per millorar el servei que es presta a la ciutadania. Es tracta d’un dispensador automàtic de torns. “Amb el nou sistema, el ciutadà o ciutadana que acudeix SAC tindrà un número per al servei concret que necessita. L’objectiu és evitar que es formin llargues cues de persones a l’entrada de l’Ajuntament”, explica l’Alcaldessa, Teresa Padrós.

 

El nou sistema va acompanyat de la creació d’un petit espai habilitat com a sala d’espera. La màquina que dóna els números per a l’atenció permet escollir entre: informació general, presentació d’instàncies/documents, tràmits del padró d’habitants, queixes i suggeriments, emissió de certificats/registre electrònic i emissió de la targeta de serveis municipals.

 

A més, hi ha una pantalla on es van mostrant els números i les taules d’atenció assignades. “D’aquesta forma, cada persona sap exactament quants torns falten per ser atesa”, detalla l’Alcaldessa. Aquesta pantalla també servirà per oferir les darreres informacions d’àmbit municipal i els propers actes d’agenda del municipi.

 

“El primer dia hem fet un reforç de personal administratiu amb l’objectiu d’ajudar als usuaris i usuàries que han vingut i els han explicat el funcionament del nou sistema”, manifesta Padrós. “La intenció sempre és millorar tot allò que oferim als nostres veïns i veïnes”, conclou l’Alcaldessa.

Comparteix aquest contingut