Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Avís als passatgers afectats pel tancament d'Air Comet

#Consum-OMIC

23/12/2009

Davant la decisió presa per la companyia aèria Air Comet de suspendre la seva activitat, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Palau-solità i Plegamans (OMIC) comunica les recomanacions facilitades per part de l'Agència Catalana del Consum als passatgers afectats:

 

1.Els usuaris afectats que vulguin rebre informació sobre la paralització d'aquest servei i sobre la possibilitat d'assignació de places en d'altres vols han de trucar al telèfon d'atenció al passatger que la Direcció General d'Aviació Civil ha posat a la seva disposició les 24h:

• 91 5978321

• 91 5975075

• 91 5977231

 

Així mateix, Aviació Civil ha habilitat una oficina al C.Ribera del Loira, número 46, DP 28042, Madrid, perquè tots els usuaris i afectats puguin cercar informació i/o presentar les reclamacions pertinents. Aquesta oficina està oberta a partir de las 10h d'avui i un servei d'autobusos d'Aena traslladarà els usuaris que ho demanin des de l'Aeroport de Barajas (Terminal 2).

 

2.Els passatgers afectats han de presentar la reclamació a la companyia aèria:

Air Comet

EDIFICIO AIR COMET

C/ Costa Brava 10

28034 MADRID

Teléfon de contacte: 91 722 72 00

Telèfon d'atenció al client: 902 380 350

Web: www.aircomet.com

 

Paral·lelament, també poden presentar la reclamació a

• A AENA (oficines dels Aeroports)

• A les Oficines Públiques d'Informació als Consumidors

Comparteix aquest contingut