Avís als passatgers afectats pel tancament d'Air Comet
23/12/2009
Davant la decisió presa per la companyia aèria Air Comet de suspendre la seva activitat, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Palau-solità i Plegamans (OMIC) comunica les recomanacions facilitades per part de l'Agència Catalana del Consum als passatgers afectats:
1.Els usuaris afectats que vulguin rebre informació sobre la paralització d'aquest servei i sobre la possibilitat d'assignació de places en d'altres vols han de trucar al telèfon d'atenció al passatger que la Direcció General d'Aviació Civil ha posat a la seva disposició les 24h:
• 91 5978321
• 91 5975075
• 91 5977231
Així mateix, Aviació Civil ha habilitat una oficina al C.Ribera del Loira, número 46, DP 28042, Madrid, perquè tots els usuaris i afectats puguin cercar informació i/o presentar les reclamacions pertinents. Aquesta oficina està oberta a partir de las 10h d'avui i un servei d'autobusos d'Aena traslladarà els usuaris que ho demanin des de l'Aeroport de Barajas (Terminal 2).
2.Els passatgers afectats han de presentar la reclamació a la companyia aèria:
Air Comet
EDIFICIO AIR COMET
C/ Costa Brava 10
28034 MADRID
Teléfon de contacte: 91 722 72 00
Telèfon d'atenció al client: 902 380 350
Web: www.aircomet.com
Paral·lelament, també poden presentar la reclamació a
• A AENA (oficines dels Aeroports)
• A les Oficines Públiques d'Informació als Consumidors
Comparteix aquest contingut