Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

L’Ajuntament felicita l’HC Palau de Plegamans, campió d’Europa Sub17 en hoquei patins femení

#Esports

19/12/2017

Les campiones es fan amb la Copa Adolf Hirschfeld en imposar-se a vuit equips al torneig disputat a Alemanya

 

L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans felicita l’Hoquei Club Palau de Plegamans en proclamar-se campió d’Europa Sub17 en hoquei patins femení. Així ho ha manifestat Miquel Rovira, Tinent d’Alcaldia i regidor d’Esports del consistori, que posa en valor la qualitat i els èxits que estan aconseguint els diversos equips del club.

 

Aquesta gesta històrica per al club i l’esport palauenc ha estat assolida per les joves jugadores en aconseguir aquest cap de setmana la Copa Adolf Hirschfeld, a la ciutat alemanya de Remscheid.

 

En aquest torneig l’HC Palau de Plegamans s’ha imposat a la resta d’equips (9 en total), procedents de diversos països d’Europa, en guanyar els tres primers partits i empatar el darrer. La classificació final del torneig va ser la següent:

 

1          Hoquei Club Palau de Plegamans (SP)

2          H. Breganze F (IT)

3          Eagle Team (DE)

4          CH Mataro’ (SP)

5          Cerdanyola CH (SP)

6          NRW-Auswahl (DE)

7          English Team (ENG)

8          Projekt2020 (CH)

9          RSC Wasquehal (FR)

Comparteix aquest contingut