Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Les escoles Folch i Torres i Can Periquet tanquen el cicle de visites a l'Ajuntament

#Alcaldia
#Educació

14/5/2015

Els alumnes de 3r de primària de l'Escola Josep Maria Folch i Torres i de 4t de primària de l'Escola Can Periquet han tancat el cicle de visites que cada any fan tots els centres d'educació primària de la vila a l'Ajuntament. Els últims han estat dos grups de Folch i Torres, amb una cinquantena de nens i nenes, que van acudir ahir a la Casa Consistorial. Els de Can Periquet, també una cinquantena, van fer la visita el 29 d'abril.

 

L'Alcaldessa Teresa Padrós i la regidora Carme Sanz van fer d'amfitrones en ambdues visites, mentre que els regidors Joan Carles Tinoco i Miquel Rovira van poder assistir a la visita de Can Periquet. L'objectiu principal de les visites de les escoles és que els alumnes coneguin l'Ajuntament, tant pel que fa a com s'escullen els representants de la ciutadania fins a les tasques del dia a dia. També serveix perquè els alumnes expressin els seus dubtes, les seves peticions i tot allò que els agrada del poble i les coses que millorarien. En gairebé totes les visites els temes més plantejats pels alumnes tenen a veure amb els parcs i els jardins, l'entorn natural, els equipaments esportius i les escoles. Però els nens i nenes també demostren molta curiositat pel que fa a les motivacions dels representants de la ciutadania per dedicar-se a la política i per les funcions que duu a terme l'Ajuntament.

 

Com en totes les visites, després de la ronda de preguntes i d'explicacions a la Sala de Plens, els alumnes es distribueixen en grups més petits per visitar algunes de les dependències de la Casa Consistorial: el despatx d'Alcaldia, la Sala del Comú i l'àrea d'Economia, Gestió Administrativa i Intervenció. Al final, i com a comiat, cada grup seu a l'escala de l'edifici per fer la foto de record.

Comparteix aquest contingut