Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Més de 200 infants han participat als campus esportius d’estiu

#Esports

29/7/2014

Més de 200 nens i nenes han participat des de finals de juny i fins el passat divendres 25 de juliol als diferents campus esportius organitzats per l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Els campus s’han dividit en diferents disciplines esportives: hoquei patins, futbol, futbol sala i bàsquet. A més, han combinat les diferents disciplines amb espais d’oci a la piscina.

 

El regidor d’Esports, Miquel Rovira, ha valorat molt positivament els campus esportius. “Són un moment d’aprenentatge en l’esport dels infants que aprofiten el treball en equip per fomentar valors socials i reforçar les relacions personals. I sempre envoltats d’activitats que els agraden i fan que ho passin d’allò més bé”.

 

De fet, la cloenda dels campus es va fer el passat divendres amb una festa de l’escuma a l’aparcament del Pavelló Municipal Maria Víctor. Rovira explica que “tot i que el temps no va acompanyar gaire, els menuts sempre estan a punt per una bona estona de jocs amb igua”. El regidor manifesta que els campus serveixen per cobrir un espai horari d’activitats per a les famílies “que en estan treballant i veuen una alternativa, que a més és lúdica i educativa”.

 

A més dels campus esportius, el municipi ofereix com a oferta d’oci els diferents casals d’estiu organitzat per les ampes de les escoles Can Cladellas, Can Periquet i Palau.

 

Jornada de vela

 

D’altra banda, un total de 16 persones amb discapacitat han participat a la jornada de vela que cada any organitza la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l’ajuntament de Sitges i l’entitat Escola de Vela Adaptada (Club E.V.A.). Aquesta jornada té l’objectiu de donar a conèixer l’esport de la vela, el medi ambient i el respecte per la natura amb una proposta d’activitats molt diversa pensada perquè els esportistes gaudeixin d’un dia inoblidable.

 

La vela adaptada és una eina d’integració social, que aporta beneficis funcionals, socials i psicològics, en contacte amb un medi com és el mar i la natura. Navegar ajuda a la rehabilitació física, beneficia en mols aspectes a les persones que la practiquen. A més de ser un esport que no té restriccions en

quant a edat ni grau de discapacitat. La contribució de l’esforç de grup permet als alumnes i els seus companys i companyes, aprendre més sobre les pròpies capacitats. La jornada es va realitzar el passat dijous 24 de juliol.

 

Comparteix aquest contingut