Palau-solità i Plegamans acull la primera edició del Festival d’Oci Alternatiu, Fancon
4/9/2014
El festival es celebra els dies 5, 6 i 7 de setembre
Neix una nova iniciativa a la localitat catalana de Palau-solità i Plegamans, Fancon, el primer Festival Internacional d'Oci Alternatiu que tindrà lloc en diferents espais de la localitat els propers 5, 6 i 7 de setembre.
El festival, organitzat per diverses associacions juvenils Fancon i l’Ajuntament, compta amb la col∙laboració de gairebé una quarantena d'entitats, així com botigues, editorials i productores de cinema i audiovisuals, oferint una bona mostra del que suposa el fandom (també conegut com món "friki") a nivell nacional, entre les que s’inclouran temàtiques de cinema de fantasia i ciència ficció, còmic i literatura, jocs de taula, estratègia i rol, videojocs, etcètera.
La Fancon emprarà diferents equipaments municipals situats al centre de la vila així com també hi haurà una zona habilitada per fer acampada, prèvia inscripció, al Parc Hostal del Fum, lloc on a més dissabte s’ubicaran concerts de grups amateurs.
Un dels punts més visuals serà la Zombie Walk o rua de zombies, el dissabte a les 21 hores. Per participar només cal anar maquillat de casa o passar-se unes hores abans per a ser maquillat (places limitades). Podeu trobar més informació sobre la programació a www.fanconbcn.com
Enllaços relacionats
Comparteix aquest contingut