Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Palau-solità i Plegamans es concentra a favor de les reivindicacions feministes

#Igualtat

7/3/2019

Més d’una cinquantena de persones han acudit aquest migdia a l’acte institucional que s’ha celebrat a la plaça de la Vila per donar suport a les reivindicacions feministes en pro de la igualtat efectiva entre homes i dones. Avui, 7 de març, s’ha fet l’acte oficial i demà 8 de març, Dia Internacional de les Dones, s’ha convocat una vaga i serà la jornada central de mobilitzacions per la igualtat. Els actes que s’organitzen a Palau-solità i Plegamans s’estenen durant uns dies més. Es poden consultar a:

 

 

Bona part dels treballadors i treballadores municipals secundaran demà la vaga feminista convocada a l’Estat Espanyol, si bé s’han decretat serveis mínims. El mateix Ajuntament ha fet oficial el seu suport com a institució a les mobilitzacions i reivindicacions feministes del 8 de març, tal com es va aprovar al Ple Municipal del mes de febrer.

 

Manifest i acte institucional

 

En l’acte institucional, que ha dirigit la tècnica d’Igualtat ha comptat amb una actuació musical a l’inici i al final a càrrec de dos membres de l’Escola Municipal de Música. Posteriorment dos membres de l’associació Dones per les Dones han estat les encarregades de llegir el manifest unitari del Dia Internacional de les Dones, consensuat per la Federació de Municipis de Catalunya i l’Associació Catalana de Municipis.

 

L’acte d’aquest matí s’ha completat amb els parlaments de la tècnica d’Igualtat i de l’Alcaldessa Teresa Padrós. Per finalitzar, s’ha fet un minut de silenci en suport a les dones que han mort a conseqüència de la violència masclista.

Comparteix aquest contingut