Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Reconeixement als professionals que fa 25 anys o més que treballen al consistori

#Alcaldia
#Règim Intern

22/1/2015

L'Alcaldessa de Palau-solità i Plegamans, Teresa Padrós, i la Tinenta d'Alcaldia de Territori i Medi Ambient, Àngels Marcuello, han dut a terme un breu acte d'homenatge i reconeixement a quatre professionals que durant aquest m andat 2011-2015 han complert 25 anys o més de dedicació a la ciutadania de la vila. A l'acte hi han assistit també David Abascal, Tinent d'Alcaldia de Comunicació i Atenció Ciutadana, i Miquel Rovira, regidor de Comerç i Turisme, Esports i Cultura, a més d'un grup de companys i companyes dels homenatjats.

 

Es tracta dels quatre treballadors que no van poder assistir a l'acte que es va fer per aquest motiu el passat 19 de desembre. En total són 17 homes i dones els que han superat el quart de segle treballant a l'Ajuntament. Entre els que han rebut avui un obsequi commemoratiu, tres estan jubilats i una continua en actiu. El més veterà ha estat un agent de la Policia Local que ha treballat 34 anys en aquest cos. Els altres tres, un professional de la Brigada de Jardineria, una conserge de l'Escola Josep M. Folch i Torres i una administrativa de Serveis Econòmics.

 

L'Alcaldessa ha fet breus parlaments destacant la professionalitat i la dedicació de tots ells. Ha recordat, a més, diverses anècdotes viscudes al llarg d'anys de feina en comú i ha manifestat el sentiment d'estima personal que s'ha creat a partir de la relació professional.

Comparteix aquest contingut