Una incidència informàtica al servei e-Tram municipal afecta a la presentació de sol·licituds telemàtiques
9/5/2021
Segons normativa, els terminis no vençuts s’amplien fins que no es resolgui el problema
L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans informa que el passat dijous 6 de maig del 2021 a les 11 h es va produir una incidència tècnica al sistema informàtic municipal que ha impossibilitat el funcionament normal per a la presentació de sol·licituds telemàtiques a través del servei e-Tram.
D’acord amb l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques "Quan una incidència tècnica hagi impossibilitat el funcionament ordinari del sistema o aplicació que correspongui, i fins que es solucioni el problema, l’Administració podrà determinar una ampliació dels terminis no vençuts, havent-se de publicar a la seu electrònica tant la incidència tècnica com l’ampliació concreta del termini no vençut".
S'ha acordat l’ampliació dels terminis no vençuts fins a la resolució de la incidència del sistema informàtic del servei e-Tram d’aquest ajuntament.
Estigueu atents a les xarxes socials municipals on us mantindrem informats un cop resolta la incidència.
Comparteix aquest contingut