Si has rebut notificacions electròniques dels procediments administratius que tramita aquest ens, des d'aquí pots accedir amb un sol clic a la pàgina del servei i consultar tot el que hi tens disponible.

La notificació electrònica és un sistema ràpid i eficaç que permet les comunicacions entre l'Ajuntament i la ciutadania. Per tal de poder enviar la notificació electrònica és necessària l'autorització de la persona interessada. Aquesta autorització la podeu fer en el mateix moment de realitzar la sol·licitud, i caldrà que faciliteu una adreça de correu electrònic i un número de telèfon mòbil.

Quan l'Ajuntament hagi resolt la vostra sol·licitud, rebreu un avís en l'adreça de correu electrònic i en el telèfon mòbil que hagueu indicat en la sol·licitud. En aquests correu electrònic i SMS hi trobareu l'enllaç des del qual podreu accedir a la notificació.

Podeu accedir a la notificació mitjançant dos mètodes d'accés: amb certificat digital i amb contrasenya d'un sol ús.

  • Respecte al certificat digital, aquest pot ser emès pel Consorci AOC o bé per un prestador de Serveis de Certificació inclòs en la llista d'entitats certificades pel Consorci AOC: DNI electrònic, FNMT, Camefirma, etc. Cliqueu l'enllaç per veure la llista complerta d'entitats certificades per l'AOC.
  • Pel que fa a la contrasenya d'un sol ús, aquesta es sol·licita en la mateixa pàgina d'accés a la notificació. El sistema us la enviarà a l'adreça de correu electrònic o al telèfon mòbil que hagueu facilitat.

Des del moment en què es dipositi la notificació disposeu de 10 dies naturals per accedir-hi (5 dies en el cas d'expedients de contractació). Si transcorregut aquest termini no heu accedit a la nitificació, aquesta s'entendrà rebutjada i l'acte es donarà per notificat.

Cliqueu en l'enllaç següent per accedir a l'espai de notificacions electròniques de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans