Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Inici |

Funcionaris Habilitats

Com presentar instàncies i documents si no es disposa de mitjans d'identificació digital (certificat digital, dCAT mòbil o altres)

 

Amb motiu de l'estat d'alarma, les Oficines d'Assistència del Matèra de Registres de l'Ajuntament estan tancades, de manera que els tràmits amb l'Ajuntament o altres administarcions només es poden realitzar de forma telemàtica.

 

Per tal que totes aquelles persones que no disposen de mitjans d'identificació digital (certificat digital, idCAT mòbilm DNI-e, Clave, etc.) puguin presentar documents, l'Ajuntament ha habilitat el personal funcionari de l'OAMR perquè pugui actuar en nom d'aquestes persones davant de l''Ajuntament o altres administracions.

 

Si disposeu de mitjans d'identificació digital però teniu problemes amb el seu ús, no utilitzeu aquest servei, truqueu al servei OAC360 (938 649 693) i us ajudaran a realitzar la tramitació per mitjans electrònics (us recordem que el servei OAC 360 també es pot ajudar a obtenir un certifcat IdCAT Mòbil)

 

Com es fa?

  1. Envieu un correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat dient quin tràmit voleu fer i que no disposeu de mitjans d'identificació electrònica.
  2. Rebreu la informació del tràmit, o el lloc on trobar-la dins del web municipal, juntament amb un formuari per autoritzar un/a funcionari/a per actuar en nom vostre. Aquesta autorització és imprescindible per tal que el/la funcionari/a pugui actuar com el vostre representant,
  3. Autoritzeu el/la funcionari/a. Si teniu impressora, empleneu el formulari d'autorització, imprimiu-lo i signeu-lo. Si no teniu impressora, escriviu a mà l'autorització i signeu.la. Feu una fotografia del document amb el vostre DNI en una cantonada.
  4. Envieu els documents necessaris pel tràmit juntament amb l'autorització a info@palauplegamans.cat explicant detalladament el tràmit que voleu realitzar.
  5. Registre de la sol·licitud. El/la funcionari/a que heu autoritzat registrarà els documents en nom vostre i us enviarà un correu electrònic amb el rebut de registre corresponent. Aquest rebut us permetrà consultar l'estat de la sol·licitud.

 

Amb aquest sistema, esteu autoritzant al funcionari/a per actuar amb nom vostre. com a persona autoritzada, el/la funcionari/a no té cap responsabilitat sobre el contingut de la sol·licitud