Queixes, suggeriments i propostes
Descripció
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Administratius
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
No cal complir cap requisit previ
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Documentació complementària que considereu pertinent.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Segons temàtica de la instància , es rebrà la resposta de l'àrea que gestiona la sol.licitud.
url_etram
2
Informació actualitzada el dia 20/09/2024
Comparteix aquest contingut