Bases i convocatòria del procés d’assignació del complement especial dedicació a diferents destins dins de l’estructura de la Policia Local
Descripció
Aquí trobareu les bases i convocatòria interna del procés de selecció esmentat així com resolució d’alcaldia d’aprovació.
El període de presentació de sol·licituds:
. Del dia 17 al 26 de setembre de 2021
Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:
. Instància
. Currículum Vitae
La sol·licitud per participar en aquests procés d’assignació de complement de dedicació s'ha de fer telemàticament a través de la seu electrònica de l'Ajuntament (www.palauplegamans.cat).
En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:
Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.
Data pub. oficial
16 de setembre de 2021
Verifica
Comparteix aquest contingut
- Procés d’assignació del complement especial dedicació a diferents destins dins de l’estructura de la Policia Local -2021