Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Bases i convocatòria del procés d’assignació del complement especial dedicació a diferents destins dins de l’estructura de la Policia Local

#Oferta pública d'ocupació

Descripció

Aquí trobareu les bases i convocatòria interna del procés de selecció esmentat així com resolució d’alcaldia d’aprovació.

 

El període de presentació de sol·licituds:

. Del dia 17 al 26 de setembre de 2021

 

Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:

. Instància

. Currículum Vitae

 

La sol·licitud per participar en aquests procés d’assignació de complement de dedicació s'ha de fer telemàticament a través de la seu electrònica de l'Ajuntament (www.palauplegamans.cat).

 

En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:

http://www.palauplegamans.cat/pl17/actualitat/noticies/id3574/palau-solita-i-plegamans-posa-en-marxa-un-servei-d-assistencia-per-ajudar-la-ciutadania-a-realitzar-tramits-online-amb-l-ajuntament.htm

 

Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.

Data pub. oficial

16 de setembre de 2021



Signatari:
S'està verificant la signatura digital. 
Data:
S'està verificant el segell de temps. S'està verificant el segell de temps.

Verifica

Comparteix aquest contingut

  • Procés d’assignació del complement especial dedicació a diferents destins dins de l’estructura de la Policia Local -2021