Concurs oposició per la provisió d’1 plaça de Tècnic/a Mitjà/ana de Manteniment i Obra Pública, en règim de personal funcionari
Descripció
Aquí trobareu els anuncis del BOPB i DOGC sobre el procés de selecció per cobrir pel torn lliure i mitjançant concurs oposició, d'una plaça de l’escala d’administració especial, classe Tècnic/a Mitjà, grup de classificació A, subgrup A2, adscrita al lloc de treball de Tècnic/a Mitjà/ana de Manteniment i Obra Pública, en règim de personal funcionari i dotada amb la retribució que correspon en la relació de llocs de treball i la legislació vigent i creació d’una borsa de treball per cobrir les necessitats de nomenaments de funcionaris interins o contractacions laborals temporals de Tècnic/a Mitjà/ana de Manteniment i Obra Pública que es puguin produir en el termini de dos anys a partir de la resolució d’aquest procediment.
El període de presentació de sol·licituds:
. Del dia 7 al 26 d’octubre de 2023
Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:
- Model de sol·licitud normalitzada
- Currículum Vitae
- Certificat de català C1
- Justificant del pagament de la taxa 20 € (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. El número de compte és SABADELL ATLÀNTIC: ES05/0081/0060/96/0002072511. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés). En el cas d’exempció, la documentació justificativa, carnet d’estudiant, SEPE, SOC, DARDO...)
Decret relatiu a declarar l’ús de mitjans electrònics obligatori en els processos de selecció de personal que tramiti l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
http://www.palauplegamans.cat/files/doc9892/res2021-98-decret-seleccio-personal.pdf
PER ACCEDIR AL TRÀMIT sol·licitud d'accés a les proves selectives de personal https://www.palauplegamans.cat/pl81/ajuntament/tramits-i-gestions/id348/acces-a-les-proves-selectives-de-personal.htm
En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:
Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.
Data pub. oficial
6 d'octubre de 2023



Verifica
Comparteix aquest contingut
- Tècnic/a Mitjà/ana de Manteniment i Obra Pública