Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Mor als 94 anys l’ex-regidor de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, Francesc Robert Font

#Governació

9/3/2020

Va ser el titular de la cartera d’Obres Públiques des de 1983 fins 1987

 

Ahir a la nit va morir, als 94 anys d’edat, Francesc Robert Font, ex-regidor de CiU a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Robert Font, que va ocupar la regidoria d’Obres Públiques sota l’Alcaldia de Joan Payola i Riera, des de 1983 fins 1987, va finar la matinada de diumenge a dilluns envoltat de la seva família.

 

Casat i amb cinc fills, dos nois i tres noies, Francesc Robert es va establir a Palau-solità i Plegamans a principis dels anys 60 per dedicar-s’hi a la indústria del plàstic. Va ubicar el seu negoci a la veïna localitat de Polinyà, però va viure fins avui a Palau-solità i Plegamans.

 

Robert Font va estar molt lligat al món de l’educació i de l’esport. Va ser un dels impulsors de la construcció de l’Escola La Marinada i va estar molt vinculat als inicis del HC Palau.

 

El sepeli tindrà lloc demà a les 16 hores a la parròquia de Santa Maria de Palau-solità.

 

Descansi en pau!

Comparteix aquest contingut