Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El Servei d’Atenció Ciutadana posa en marxa una enquesta per valorar i millorar el servei

#Comunicació
#Participacio

6/7/2020

Les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) es transformen en Oficines d’Assistència en Matèria de Registres (OAMR)

 

Amb l’objectiu de poder millorar el Servei d'Atenció Ciutadana, l’Ajuntament ha posat en marxa una enquesta on demana als veïns i veïnes de Palau-solità i Plegamans la seva opinió sobre el funcionament de les OAC.  El qüestionari es anònim i es pot emplenar des d’avui i fins el 31 de juliol online o bé presencialment  emplenant la butlleta i dipositant-la a les urnes que hi haurà ubicades en les oficines municipals.

 

Amb aquest formulari es podran conèixer les expectatives i necessitats, i aquells aspectes de la prestació del servei que les persones usuàries considerin importants i aquells que s’han de millorar.

 

La iniciativa s’emmarca dins la transformació de les OAC en les noves Oficines d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR), des d'on s’atendrà i orientarà les demandes d'informació i gestió dels veïns i veïnes a través del canal preferit, ja sigui presencial, telefònic o telemàtic.

 

Carta de Serveis en procés d’elaboració

Gràcies a les aportacions de l’enquesta es podran definir també els compromisos de qualitat de la Carta de Serveis de les OAMR que s’està elaborant amb el suport de la Diputació de Barcelona, i on quedaran recollits tots els serveis que presten les oficines.

 

La Carta de Serveis és el document públic a través dels quals les administracions informen als seus usuaris i a la ciutadania en general dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d’aquests serveis; per tant, són documents que formalitzen el que els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l’efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.

 

La finalitat de la Carta de Serveis és:

  • Apropar l'Ajuntament als ciutadans.
  • Informar els ciutadans sobre els serveis presta l’OAC.
  • Expressar l'esforç de l'Ajuntament per a la millora d’aquest servei municipal.
  • Establir un nivell adequat de qualitat del servei i controlar el seu manteniment.
  • Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals.

Podeu emplenar l'enquesta del 6 al 31 de juliol en el aquest enllaç: Enquesta ciutadana per millorar el servei a la ciutadania

Comparteix aquest contingut