Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El servei de Whatsapp registra 721 incidències durant el 2020

#Comunicació

5/2/2021

La major part de missatges han estat relacionats amb gestió ambiental, brigada de serveis, parcs i jardins i via pública

 

El servei de Whatsapp de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans per incidències ha registrat 721 durant el 2020, sent els mesos de març, juliol, setembre i octubre els de més missatges.  

 

En relació a l’àrea responsable de les incidències registrades, gestió ambiental ha estat la més demandada, amb 182 incidències; seguida per la brigada de serveis, amb 149; i parcs i jardins amb 106. Per altra banda, via pública també ha estat una de les incidències de més registre amb 87, seguida d'urbanisme amb 55, medi natural amb 51 i salut pública amb 42.

 

Pel que fa als temes més recurrents fan referència a l’enllumenat, la recollida de residus, la neteja viària i l’arbrat viari. Però també s’han registrat incidències relaciondes a l’estat de les voreres, la calçada o el mobiliari urbà.

 

Els barris amb més incidències registrades han estat el Centre, la Sagrera, el Carrer de Dalt, Can Falguera, Can Cortès i La Pineda.

 

Un any de servei

 

Aquesta línia de WhatsApp es va crear el gener de 2020 per proporcionar un sistema ràpid i eficient de la gestió d’incidències a la via pública que puguin haver-hi al municipi. Recordem que el telèfon 674 74 06 00  serveix perquè els veïns i veïnes puguin:

  • Donar part de desperfectes que es detectin al carrer.
  • Enviar la localització de la incidència.
  • Enviar una breu descripció dels desperfectes.
  • Enviar fotografies.

 

Les dades que s’envien són processades pel personal del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) que rep totes les comunicacions i les registra. L’usuari o usuària rep posteriorment al mateix xat generat el número de registre de la seva incidència per consultar-ne l’evolució.

 

La ciutadania pot transmetre aquests missatges durant les 24 hores dels 365 dies de l'any. Cal destacar, però, que les incidències seran ateses pel Servei d'Atenció Ciutadana de dilluns a divendres, de 8h a 15h. Els avisos són traslladats als Serveis Tècnics de l’Ajuntament, encarregats de derivar cada incidència a l'àrea municipal corresponent i d’avaluar-ne el grau d’urgència en l’actuació.

Comparteix aquest contingut