Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Teatre: 'Coses que dèiem avui'

A les 22h, al Teatre de la Vila

 

Coses que dèiem avui, de Neil Labute, és l'obra que abaixa el teló de la Programació Estable de Teatre del primer semestre de 2011.

 

A càrrec de la Sala Beckett. Direcció: Julio Manrique. Intèrprets: Cristina Genebat, Mireia Aixallà, Xavier Ricard, Oriol Guinart, Norbert Martínez, Ernest Villegas i Andrew Tarbet.

 

Nascut de la complicitat sorgida entre l'autor nord-americà Neil LaBute i l'actriu i traductora Cristina Genebat durant el curs que va impartir el dramaturg a l'Obrador d'Estiu 2009, Coses que dèiem avui és el títol d'una cançó dels Beatles i també d'aquest espectacle, que recull tres peces breus, inèdites, de LaBute: Helter Skelter, RomanceLes Fúries.

 

A Helter Skelter, una parella sopa en un restaurant 'chic' i encantador. Tot sembla anar bé fins que ens assabentem que ella ha descobert que el seu marit li és infidel. A Romance (escrita durant l'edició de l'any passat de l'Obrador d'Estiu), dos personatges que havien mantingut una relació de parella ja fa algun temps es retroben després d'anys de no veure's. Finalment, a Les Fúries, la Paula cita en Jimmy per explicar-li la seva decisió de deixar-ho córrer, però les coses es compliquen quan en Jimmy s'hi presenta amb la seva germana, una germana força especial.

 

Tres peces breus. Tres situacions íntimes, tenses, delicades o decididament violentes sotmeses a una incòmoda exposició pública. 

Organitzador

Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, Cultura En Gira, Carnet Tr3sC i Carnet Jove

Data celebració

29 d'abril de 2011

Horari

22.00h

Preu

10 euros i descomptes especials. Venda anticipada d'entrades a la Masia de Can Cortès

iCalendar

Enllaços relacionats

Comparteix aquest contingut