Sol·licitud d'ajuts econòmics puntuals i d'urgència
Descripció
Sol.licitud de subvenció econòmica puntual o d'urgència per atendre necessitats bàsiques de subsistència com l'alimentació, l'allotjament, els subministres.....etc.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Socials
Classificació temàtica
Ciutadania
Qui el pot demanar
Persones empadronades al municipi
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Adjunteu a la sol·licitud la documentació requerida.
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Per presentar la vostra sol·licitud presencialment, cal sol·licitar cita prèvia a:
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Valoració en aplicació del barem aprovat per Junta de Govern Local.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Fotocopia del DNI
- Fotocòpia del Certificat de l'INEM indicant si es cobra o no quelcom tipus de prestació.
- Certificat de l'INSS si es cobra o no subsidis, prestacions, pensions...
- Fotocòpia declaració de la renda i/o fotocòpia de la nómina o justificant actualitzat que acrediti els ingressos de cada membre de la unitat familiar.
- En cas de separació o divorci, sentència i justificant de la pensió alimentària si s'escau.
- Certificat de bèns de tots els membres.
- Rebut de la hipoteca o lloguer de la vivenda.
- Rebut del/s subministre/s o del pressupost i/o factura el qual demana la subvenció i/o l'avís de tall si s'escau.
- Declaració jurada d'ingressos no declarats, si s'escau.
- Volant de convivència.
- Certificat dels moviments bancaris dels últims sis mesos de tots els comptes bancaris de tots els membres de la família.
- Certificat mèdic, si s'escau.
- Sol.licitud de transferència bancària per a pagaments de la Tesoreria de l'Ajuntament.
- Imprès sol·licitud de transferència bancària signat per l’entitat bancària o Certificat de titularitat del compte bancari obtingut a través de la banca electrònica
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarreguin l'imprès per a la tramitació presencial)
Normativa
Barem de puntuació sòcio-econòmic regulat i aprovat per Junta de Govern Local
Termini de resolució
2 mesos
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Cal concertar entrevsita amb la tècnica referent que farà una valoració sòcio-econòmica de la situació.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022
Comparteix aquest contingut