Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol.licitud de la targeta electrònica d'usuari de serveis municipals

#Ciutat i Via Pública
#Salut i Medi Ambient

Descripció

Sol.licitud de la Targeta de Serveis Municipals (TSM) i que s'apliqui la bonificació en la taxa de residus per visites a la deixalleria, la qual cosa quedarà degudament registrada amb la utilització de la targeta sol.licitada.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Medi Natural i Gestió Ambiental

Classificació temàtica

Medi Ambient

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària.

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Presencial

Observacions

Cal presentar el formulari al registre de l'Ajuntament.

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitut

No n'hi ha

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • Sol·licitud de la targeta electrònica d’usuari de serveis municipals. Descarregar document (pdf)
  • Cal portar un rebut de l'IBI o de la taxa d'escombraries on hi consti la referència cadastral de l'habitatge.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Sol·licitud de la targeta electrònica d’usuari de serveis municipals


Normativa

Reglament d'ús del servei municipal de la Deixalleria de Palau-solità i Plegamans aprovat per Ple el 29 de gener de 2009


Termini de resolució

Immediat, si es fa presencialment.


Informació actualitzada el dia 02/03/2020

Comparteix aquest contingut