Sol.licitud de la targeta electrònica d'usuari de serveis municipals
Descripció
Sol.licitud de la Targeta de Serveis Municipals (TSM) i que s'apliqui la bonificació en la taxa de residus per visites a la deixalleria, la qual cosa quedarà degudament registrada amb la utilització de la targeta sol.licitada.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Medi Natural i Gestió Ambiental
Classificació temàtica
Medi Ambient
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
Cal presentar el formulari al registre de l'Ajuntament.
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
No n'hi ha
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Sol·licitud de la targeta electrònica d’usuari de serveis municipals. Descarregar document (pdf)
- Cal portar un rebut de l'IBI o de la taxa d'escombraries on hi consti la referència cadastral de l'habitatge.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Sol·licitud de la targeta electrònica d’usuari de serveis municipals
Normativa
Reglament d'ús del servei municipal de la Deixalleria de Palau-solità i Plegamans aprovat per Ple el 29 de gener de 2009
Termini de resolució
Immediat, si es fa presencialment.
Informació actualitzada el dia 23/12/2021
Comparteix aquest contingut