Sol·licitud de participació al concurs de fotografia de la Festa Major
Descripció
Participar al concurs de fotografia que organitza cada any l'ajuntament amb motiu de la festa major
Consulta aquí les bases del Concurs Fotografia Festa Major 2022
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Cultura i Festes
Classificació temàtica
Cultura
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
T. 93 864 80 56
Període de l'any en que es pot demanar
A determinar cada any, sempre dues setmanes abans de la Festa Major
Termini de la sol·licitud
Fins dimecres 17 d'agost del 2022
Requisits previs
No n'hi ha
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Un màxim de 3 fotografies per autor i tema (lliure o Palau-solità i Plegamans), en blanc i negre o color (virat, colorat digital, etc) no premiades i inèdites en aquest concurs.
- El format de les fotografies tindran un màxim de 30 cm del costat gran (el format del costat petit és lliure) i aniran muntades sobre un suport rígid de 20 x 40 cm.
- Amb cada obra l'autor ha de lliurar un sobre tancat a l'interior del qual hi ha de fer constar el formulari imprès i signat de Sol.licitud de Participació al Concurs Fotografia Festa Major i una fotocòpia del DNI.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Formulari de Sol.licitud de Participació al Concurs Fotografia Festa Major
Normativa
Bases Concurs Fotografia Festa Major 2022
Termini de resolució
VEREDICTE:
Serà públic i inapel·lable. El dimarts 23 d’agost a les 20 h a la sala Massagran de la Torre Folch.
EXPOSICIÓ:
Del divendres 26 d’agost al divendres 9 de setembre a la Sala Massagran de la Torre Folch.
HORARIS DE L’EXPOSICIÓ:
De 18 a 21 hores.
LLIURAMENT DELS PREMIS:
El divendres, 26 d´agost a les 19 h a la Sala Massagran de la Torre Folch.
PREMIS:
- Premis Especials Josep Segalés: millors fotografies del concurs, d’autor resident a Palau-solità i Plegamans
- Tres premis i tres trofeus per tècnica
Color Blanc i negre
1r. Premi 300 euros 300 euros
2n. Premi 200 euros 200 euros
3r. Premi 150 euros 150 euros
- Tres premis i tres trofeus per tècnica i tema
Tema A: lliure Tema B: Palau-solità i Plegamans
Color Blanc i negre Color Blanc i negre
1r. Premi 250 euros 250 euros 250 euros 250 euros
2n. Premi 150 euros 150 euros 150 euros 150 euros
3r. Premi 100 euros 100 euros 100 euros 100 euros
RETORN D´OBRES:
Les fotografies no guanyadores es podran recollir a la Masia de Can Cortès a partir del 12 de setembre i fins al 14 d’octubre. Les fotografies que han estat enviades per correu es tornaran mitjançant el mateix sistema.
NOTES:
1.- Cada concursant només pot optar, participar i guanyar un sol premi per tema i tècnica.
2.- Les obres que participin en el Tema B Palau-solità i Plegamans han de mostrar imatges significatives de la localitat. No s’acceptaran fotografies de detall o que no s’identifiquin clarament amb la localització.
3.-- S’adoptaran totes les precaucions necessàries per a la conservació de les fotografies, però no es respon en cap cas de pèrdua o deteriorament.
4.- Els participants són responsables d’aconseguir, si cal, els permisos que corresponguin per a l’obtenció de les imatges reproduïdes a les fotografies presentades en aquest concurs.
5.- Les dades personals sol·licitades són necessàries per participar en el concurs. Si no desitja que les seves dades siguin tractades en els termes que s’assenyalen a continuació, no podrà participar en el concurs.
6.- D’acord el que estableix l’Article 13 del Reglament General de Protecció de Dades, l’informem que les dades facilitades seran incloses en un tractament de dades responsabilitat de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Les dades seran utilitzades per a la gestió del tràmit que esteu realitzant, i no seran cedides a tercers, llevat que sigui necessari per a la prestació del servei sol·licitat de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment o el consentiment inequívoc, segons el cas. Un cop gestionat el tràmit seran conservades per obligació legal com a part del procediment administratiu. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat. Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió i la resta dels seus drets mitjançant la remissió d’un escrit dirigit al Delegat de Protecció de Dades o bé per mitjans electrònics www.palauplegamans.cat o bé presencialment o per correu convencional a l’adreça següent: plaça de la Vila, 1 – 08184 Palau-solità i Plegamans.”
7.- Els participants que resultin premiats permeten explícitament que el seu nom i cognoms es publiquin en la pàgina web oficial de l’Ajuntament així com en els medis de premsa escrita local.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment adminsitratiu
Altra informació d'interès
- Les fotografies guanyadores quedan en propietat de l'ajuntament.
- Els concursants que participen al tema Palau-solità i Plegamans, han de lliurar una còpia de format 10 x 15 cm per cada obra presentada que quedarà en propietat de l'ajuntament.
- Cada concursant només pot optar a un sol premi per tema.
Informació actualitzada el dia 15/06/2022
Comparteix aquest contingut