Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Instància Genèrica

#Ajuts Socials
#Animals
#Associació i Participació
#Ciutat i Via Pública
#Comerç i Consum
#Comunicació, imatge i noves tecnologies
#Edificis, Habitatges i Locals
#Educació i Cultura
#Esport i lleure
#Família
#Gent Gran
#Infància i Joventut
#Llicències, permisos i comunicacions
#Nova Ciutadania
#Obres
#Padró Habitants
#Protecció i Seguretat Ciutadana
#Salut i Medi Ambient
#Serveis Funeraris
#Transports i Vehicles
#Treball, economia i empresa
#Tributs i Multes

Descripció

Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Serveis Administratius

Classificació temàtica

Atenció a la ciutadania

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitut

No n'hi ha

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • No cal aportar cap documentació

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància genèrica


Normativa

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..

Termini de resolució

El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general.


Silenci administratiu

Segons el contingut de la petició expressada a la instància.

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment adminsitratiu.

Altra informació d'interès

Segons temàtica de la instància , es rebrà la resposta de l'àrea que gestiona la sol.licitud.


Informació actualitzada el dia 02/03/2020

Comparteix aquest contingut