Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Queixes, suggeriments i propostes

#Ajuts Socials
#Animals
#Associació i Participació
#Ciutat i Via Pública
#Comerç i Consum
#Comunicació, imatge i noves tecnologies
#Edificis, Habitatges i Locals
#Educació i Cultura
#Esport i lleure
#Família
#Gent Gran
#Infància i Joventut
#Llicències, permisos i comunicacions
#Nova Ciutadania
#Obres
#Padró Habitants
#Protecció i Seguretat Ciutadana
#Salut i Medi Ambient
#Serveis Funeraris
#Transports i Vehicles
#Treball, economia i empresa
#Tributs i Multes

Descripció

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Serveis Administratius

Classificació temàtica

Atenció a la ciutadania

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitut

No n'hi ha

Requisits previs

No cal complir cap requisit previ


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

Documentació complementària que considereu pertinent.

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 

 


Impresos del tràmit

Instància genèrica


Normativa

  • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Termini de resolució

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.


Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

Segons temàtica de la instància , es rebrà la resposta de l'àrea que gestiona la sol.licitud.


Informació actualitzada el dia 02/03/2020

Comparteix aquest contingut