Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol.licitud d'instrument de valoració social per a suport, serveis i ajudes de la Creu Roja

#Ajuts Socials
#Família

Descripció

Valoració social per a serveis, subvencions, ajuts i suport de la Creu Roja.

 

Organisme competent / responsable

Ajuntament i Creu Roja

Àrea tramitadora

Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament

Classificació temàtica

Subvencions, ajuts, servei, suport

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Telèfon

Observacions

Área de Serveis Socials

Telèfon

93 864 30 12

Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores


Presencial

Observacions

OAC Área de Serveis Socials

On es fa

Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores

 

 


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitut

En qualsevol moment de l'any

Requisits previs

Valoració social per part de la treballadora social i de la tècnica de la Creu Roja


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Model d'instància genèric (per sol.licitud presencial a l'Àrea de Serveis Socials)

 


Normativa

Depèn de l'organisme competent (Creu Roja)


Termini de resolució

15-20 dies


Silenci administratiu

No opera

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

Per tal que s'iniciï el tràmit cal concertar una entrevista prèvia amb la treballadora social de l'ajuntament que valorarà la situació i determinarà el recurs o servei més adïent.


Un cop realitzada l'entrevista, la treballadora social de l'Ajuntament lliura tota la documentació a la Creu Roja, i aquesta valora si la persona compleix amb els requisits del servei i/o recurs i notifica a serveis socials la resposta a la sol.licitud de l'interessat/a.


Finalment, la persona sol.licitant reb una resposta per telèfon de part de Serveis Socials de l'Ajuntament confirmant o denegant el servei i/o recurs.

 

Es presta: Informació i ajudes econòmiques, productes de suport preventiu, TAD/TAM/SIMAP, Banc de productes de suport, servei de proximitat, de suport a la Llar, telefònic, voluntariat, productes de suport personal, d'higiene, neteja de la Llar, material escolar, roba, mobles, objectes de la Llar i per el nadó.


Informació actualitzada el dia 03/03/2020

Comparteix aquest contingut