Fitxa 78
ÀREA/DEPARTAMENT: | Àrea de serveis a la ciutadania |
DENOMINACIÓ DEL LLOC: | TÈCNIC/A AUXILIAR INFORMÀTICA |
TIPOLOGIA: | Funcionari / Laboral |
PUNTS VALORACIÓ: | 310 |
DADES ECONÒMIQUES
Grup: | C1 |
Complement destinació: | 20 € |
Complement Específic (2021): | 10830 € |
Complement Dedicació (2021): | No |
Complement Disponibilitat (2021): | No |
Dedicació horària setmanal: | 35 |
Tipologia de la jornada:: | Dll-Dv: Horari segons conveni/Acord i flexible i necessari pel correcte desenvolupament de les seves funcions |
- Analitzar i definir l’estructura dels sistemes d’informació i noves tecnologies adaptades a les necessitats de la Corporació:
- Analitza, elabora i programa l’execució de projectes i propostes en matèria de sistemes d’informació i comunicació pels diferents àmbits organitzatius de la Corporació.
- Coneix el funcionament i l’existència de les bases de dades, la documentació i la programació.
- Defineix i dissenya l’arquitectura de sistemes de la xarxa informàtica i de comunicacions.
- Defineix el llenguatge d’ús informàtic de la Corporació i estableix el protocol d’ús de les xarxes socials i l’accés a la web per part dels usuaris i usuàries de la Corporació.
- Col·labora amb el seu cap en la definició dels objectius i les prioritats en matèria de noves tecnologies i informació per a la Corporació.
- Elaborar i desenvolupar els programes i les aplicacions informàtiques que siguin necessàries per a l’activitat de la Corporació:
- Desenvolupa aplicacions informàtiques d’acord amb les necessitats, recursos, requisits i normes i estàndards corporatius.
- Dissenya solucions informàtiques i negocia amb els proveïdors les necessitats de cada àmbit.
- Crea aplicacions i noves funcions en programes ja existents.
- Crea bases de dades i sistemes operatius necessaris pel desenvolupament d'aplicacions corporatives.
- Coopera en el disseny de programes i fitxers interns.
- Modifica la configuració del programari que suposi una millora en el rendiment dels sistemes corporatius.
- Prepara eines per a l’intercanvi d’informació amb altres institucions.
- Controlar, gestionar i vetllar pel manteniment de les aplicacions, programes i suports lògics utilitzats per la Corporació:
- Segueix el procés d’adquisició, recepció, revisió i implantació del material tecnològic.
- Gestiona i controla el correcte funcionament dels programes informàtics adquirits per la Corporació.
- Actualitza el lloc web municipal i la resta de webs lligades a la Corporació.
- Segueix l’execució i el desenvolupament dels serveis encarregats a empreses externes.
- Realitza proves informàtiques i implanta determinades mesures de seguretat als servidors de la Corporació.
- Assessorar, informar i valorar les necessitats de la Corporació en l’àmbit de les noves tecnologies i de la informació:
- Assessora i dóna suport tècnic en matèria informàtica tant a nivell intern (Corporació) com a nivell extern (institucions, organismes, empreses, etc.).
- Identifica i avalua les necessitats d’adquisició de productes i materials informàtics.
- Avalua la viabilitat d’homologar i integrar en l’organització, noves eines i llenguatges existents en el mercat.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).
- Qualsevol altra funció anàloga que li sigui atribuïda
Ambient d’oficina o similar.
Cap a destacar.
Titulació: Equivalent a la pròpia del grup de classificació C1 dels funcionaris.
Altres: Nivell de coneixement de català exigit per l’ajuntament, d’acord amb el Decret 161/2002 sobre avaluació i certificació de coneixements de català
Formació en l’àmbit de:
· En l’àmbit de:
· Administració electrònica i Govern Obert
· Transparència
· Informàtica a nivell d’usuari i aplicacions pròpies de l’Ajuntament.
Experiència: Experiències de gestió eficient, planificació, organització i avaluació en l’àmbit del suport a als sistemes informàtiques al voltant d’una Administració Local.
Altres: A més de l’experiència professional i de la formació, és important valorar la capacitat d’iniciativa, el liderat i la direcció de persones i equips de treball, per promoure el desenvolupament de persones i equips, per la planificació i organització, la pressa de decisions i una visió orientada a la ciutadania, així com les habilitats d’interrelació social, en especial la comunicació i la empatia.
Concurs-oposició
Responsable de Noves Tecnologies
D’acord amb la metodologia emprada per la Diputació de Barcelona, el perfil competencial és el corresponent al personal Tècnics/ques.
Comparteix aquest contingut