Fitxa 82
ÀREA/DEPARTAMENT: | Àrea de serveis a les persones |
DENOMINACIÓ DEL LLOC: | EDUCADOR/A AUXILIAR ESCOLA BRESSOL |
TIPOLOGIA: | Laboral |
PUNTS VALORACIÓ: | 260 |
DADES ECONÒMIQUES
Grup: | C1 |
Complement destinació: | 16 € |
Complement Específic (2021): | 9680 € |
Complement Dedicació (2021): | No |
Complement Disponibilitat (2021): | No |
Dedicació horària setmanal: | 35 |
Tipologia de la jornada:: | Dll-Dv: Horari segons conveni/Acord i flexible i necessari pel correcte desenvolupament de les seves funcions |
1. Realitzar les tasques de monitora de menjador necessàries per a la gestió del menjador als diferents àpats.
2. Preparar les fitxes individuals de cada nen i informar sobre aquestes a l’educadora.
3. Garantir que mitjançant l’actuació educativa els infants adquireixin coneixements, aprenentatges i hàbits.
4. Procurar i responsabilitzar-se de la seguretat i el benestar físic i psíquic dels infants. Subministrar medicaments prèvia autorització familiar.
5. Organitzar i preparar l’espai de menjar i dormir, el mobiliari, els utensilis i les racions individuals.
6. Informar diàriament als pares del menú i elaboració de l’informe individual de cadascun dels infants. Avisar la família en cas de malaltia, etc. Informar periòdicament i quan s’escaigui a les educadores dels fets puntuals, evolució, etc., mitjançant reunions periòdiques amb l’equip.
7. Fer les substitucions de les educadores d’infants quan calgui.
8. Participar en mecanismes d’organització de l’escola (reunions, etc.)
9. I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Cap a destacar.
Ambient d’oficina o similar.
Cap a destacar.
Titulació: Equivalent a la pròpia del grup de classificació C1 dels funcionaris.
Altres: Nivell de coneixement de català exigit per l’ajuntament, d’acord amb el Decret 161/2002 sobre avaluació i certificació de coneixements de català
Formació en l’àmbit de:
En l’àmbit de:
- Administració electrònica i Govern Obert
- Transparència
- Informàtica a nivell d’usuari i aplicacions pròpies de l’Ajuntament.
Experiència: Experiències de gestió eficient, planificació, organització i avaluació en l’àmbit de la docència a les Escoles Bressol com Educador/a
Altres: A més de l’experiència professional i de la formació, és important valorar la capacitat d’iniciativa, el liderat i la direcció de persones i equips de treball, per promoure el desenvolupament de persones i equips, per la planificació i organització, la pressa de decisions i una visió orientada a la ciutadania, així com les habilitats d’interrelació social, en especial la comunicació i la empatia.
Concurs-oposició
Director/a Escola Bressol
D’acord amb la metodologia emprada per la Diputació de Barcelona, el perfil competencial és el corresponent al personal Oficis.
Comparteix aquest contingut