Fitxa 30
ÀREA/DEPARTAMENT: | Àrea de serveis a la ciutadania |
DENOMINACIÓ DEL LLOC: | TÈCNIC/A MITJÀ/ANA INFORMÀTICA |
TIPOLOGIA: | Funcionari / Laboral |
PUNTS VALORACIÓ: | 455 |
DADES ECONÒMIQUES
Grup: | A2 |
Complement destinació: | 22 € |
Complement Específic (2021): | 14165 € |
Complement Dedicació (2021): | No |
Complement Disponibilitat (2021): | No |
Dedicació horària setmanal: | 35 |
Tipologia de la jornada:: | Dll-Dv: 8:00 a 15:00 hores (Flexibilitat horària necessària pel correcte desenvolupament de les seves funcions) |
1. Analitzar i definir l’estructura dels sistemes d’informació i noves tecnologies adaptades a les necessitats de la Corporació:
- Analitza, elabora i programa l’execució de projectes i propostes en matèria de sistemes d’informació i comunicació pels diferents àmbits organitzatius de la Corporació.
- Coneix el funcionament i l’existència de les bases de dades, la documentació i la programació.
- Defineix i dissenya l’arquitectura de sistemes de la xarxa informàtica i de comunicacions.
- Defineix el llenguatge d’ús informàtic de la Corporació i estableix el protocol d’ús de les xarxes socials i l’accés a la web per part dels usuaris i usuàries de la Corporació.
- Col·labora amb el seu cap en la definició dels objectius i les prioritats en matèria de noves tecnologies i informació per a la Corporació.
2. Elaborar i desenvolupar els programes i les aplicacions informàtiques que siguin necessàries per a l’activitat de la Corporació:
- Desenvolupa aplicacions informàtiques d’acord amb les necessitats, recursos, requisits i normes i estàndards corporatius.
- Dissenya solucions informàtiques i negocia amb els proveïdors les necessitats de cada àmbit.
- Crea aplicacions i noves funcions en programes ja existents.
- Crea bases de dades i sistemes operatius necessaris pel desenvolupament d'aplicacions corporatives.
- Coopera en el disseny de programes i fitxers interns.
- Modifica la configuració del programari que suposi una millora en el rendiment dels sistemes corporatius.
-
Prepara eines per a l’intercanvi d’informació amb altres institucions.
3. Controlar, gestionar i vetllar pel manteniment de les aplicacions, programes i suports lògics utilitzats per la Corporació:
- Segueix el procés d’adquisició, recepció, revisió i implantació del material tecnològic.
- Gestiona i controla el correcte funcionament dels programes informàtics adquirits per la Corporació.
- Actualitza el lloc web municipal i la resta de webs lligades a la Corporació.
- Segueix l’execució i el desenvolupament dels serveis encarregats a empreses externes.
- Realitza proves informàtiques i implanta determinades mesures de seguretat als servidors de la Corporació.
4. Assessorar, informar i valorar les necessitats de la Corporació en l’àmbit de les noves tecnologies i de la informació:
- Assessora i dóna suport tècnic en matèria informàtica tant a nivell intern (Corporació) com a nivell extern (institucions, organismes, empreses, etc.).
- Identifica i avalua les necessitats d’adquisició de productes i materials informàtics.
- Avalua la viabilitat d’homologar i integrar en l’organització, noves eines i llenguatges existents en el mercat.
5. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
6. Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).
7. Qualsevol altra funció anàloga que li sigui atribuïda
Esforç marginal propi de treball d’oficina.
Ambient propi d’oficina.
Els determinats en l’avaluació de riscos.
Titulació: Titulació equivalent a la pròpia del grup A2 del personal funcionari
Altres: Permís de conduir B
Formació:
En l'àmbit de:
- E-govern, e-democràcia, e-administració
- Evolució de les TIC a l’Administració Pública
- Sistemes de comunicació interns
- Noves formes de participació ciutadana, en la societat del coneixement i cultura digital
- Gestió pressupostària
- Tècniques d’organització, gestió de processos, sistemes de la qualitat i seguretat
- Gestió de projectes i programes i redacció i presentació d’informes
Experiència:
En l'àmbit deL coneixement de les aplicacions informàtiques de l’Administració Local.
Concurs-oposició
Comparteix aquest contingut