Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Oficina de l'OMIC a l'Ajuntament

OMIC, Informació al consumidor

Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

 OMIC



calendari   Plaça de la Vila, 1    

calendari   Horari d'Atenció Especialitzada: dimarts i dijous amb prèvia cita 

 phone     93 864 80 56

email     Contacte 

Funcions


  • Informar i orientar les persones consumidores i usuàries sobre l'exercici dels seus drets
  • Tramitar les consultes i reclamacions de les persones consumidores i usuàries i si s'escau remetre-les als organismes competents per tal que resolguin
  • Gestionar les reclamacions de les persones consumidores i usuàries per tractar de trobar solucions als conflictes plantejats
  • Promoure accions educatives per a generar actituds responsables de la ciutadania envers el consum
  • Promoure la formació i assessorament del sector comercial i de serveis de la localitat en l'àmbit dels drets de les persones consumidores i usuàries
  • Promoure accions d'inspecció de consum del comerç minorista per tal de verificar el compliment de la normativa que afecta als drets de les persones consumidores i usuàries

Informació per les persones consumidores

 

Informació per a les persones consumidores https://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/

Mediacio :          Resolució de conflictes de consum

 

A més, cal que tingueu en compte que el formulari funciona només amb els navegadors següents:


Si ho preferiu, podeu fer la vostra consulta trucant al Telèfon d'Atenció Ciutadana OAC 360º.

 

Informació per als establiments


 

Infografia OMIC