OMIC, Informació al consumidor
Regidor: Jordi Pujol
Plaça de la Vila, 1
Horari d'Atenció Especialitzada: dimarts i dijous amb prèvia cita
93 864 80 56
Funcions
- Informar i orientar les persones consumidores i usuàries sobre l'exercici dels seus drets
- Tramitar les consultes i reclamacions de les persones consumidores i usuàries i si s'escau remetre-les als organismes competents per tal que resolguin
- Gestionar les reclamacions de les persones consumidores i usuàries per tractar de trobar solucions als conflictes plantejats
- Promoure accions educatives per a generar actituds responsables de la ciutadania envers el consum
- Promoure la formació i assessorament del sector comercial i de serveis de la localitat en l'àmbit dels drets de les persones consumidores i usuàries
- Promoure accions d'inspecció de consum del comerç minorista per tal de verificar el compliment de la normativa que afecta als drets de les persones consumidores i usuàries
Informació per les persones consumidores
Informació per a les persones consumidores https://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/
Mediacio : Resolució de conflictes de consum
A més, cal que tingueu en compte que el formulari funciona només amb els navegadors següents:
- Mozilla Firefox (descarregueu-lo gratuïtament des de https://www.mozilla.org/ca/firefox)
- Google Chrome (descarregeu-lo gratuïtament des de https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=ca&ref_topic=743953)
Si ho preferiu, podeu fer la vostra consulta trucant al Telèfon d'Atenció Ciutadana OAC 360º.
Informació per als establiments
Descarrega de cartells i documents
Sol·licitud full oficial de queixa/reclamació i denuncia
Requisits obligatoris
Requisits voluntaris
Control de mercat
-
#Plens
Resum del Ple Municipal del 23 de febrer de 2023
24/2/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir la sessió corresponent al mes de febrer
Aquest ple es va celebrar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Es pot escoltar l’àudio sencer de la sessió al...
-
#Plens
Resum del Ple Municipal del 26 de gener de 2023
27/1/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir, dijous 26, la sessió corresponent al mes de gener
Aquest ple es va celebrar de manera presencial al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
Es pot escoltar... -
#Consum-OMIC
Recomanacions per persones afectades per les tempestes i pedregades de finals d’agost
3/9/2022
Si heu patit danys en els béns o talls de subministrament, seguiu aquests consells
Les fortes tempestes i pedregades que van descarregar a finals d’agost a Palau-solità i Plegamans han produït alguns danys en els béns dels ciutadans, així... -
#Consum-OMIC
L’Ajuntament alerta contra un frau comercial anomenat ‘Brushing’
25/10/2021
Les empreses envien productes no comprats per aconseguir un bon posicionament en les plataformes de venda online.
-
#Consum-OMIC
25/2/2021
Mitjançant un document acreditatiu expedit per l’oficina local de Correus es pot demanar el retorn dels imports
L’Oficina Municipal d’informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans vol informar a la població... -
#Consum-OMIC
Els Mossos d’Esquadra detecten una nova estafa a través de trucada telefònica
8/2/2021
Els Mossos d’Esquadra han detectat una nova modalitat d’estafa que es fa a través d’una trucada telefònica en la qual presumptes comercials d’algun servei ofereixen demostracions a domicili de diversos productes (terapèutics, neteja d’ozó,...