Oficina d’Assistència en Matèria de Registre
Casa Consistorial
de dilluns a divendres de 8:30 a 14h
93 864 80 56
Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
Serveis Socials
de dilluns a divendres de 9 a 13h
93 864 30 12
Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.
Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registre (OAMR)
Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.
Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics.
Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.
Podeu concertar cita prèvia amb l'OAC clicant en aquest enllaç o bé al telèfon 93 864 80 56 (Ajuntament) o 93 864 30 12 (Serveis Socials)
Missió
La Missió de les OAMR és facilitar a la ciutadania la relació amb el conjunt de la institució municipal atenent i orientant les seves demandes d'informació i de gestió a través del canal de la seva preferència, ja sigui presencial, telefònic o telemàtic.
Visió
La Visió de les OAMR és convertir-nos en un servei públic d'atenció a la ciutadania reconegut pels seus usuaris i les organitzacions públiques amb les quals col·labora i format per persones satisfetes i compromeses amb els seus valors
Valors
- Proximitat amb la ciutadania.
- Eficàcia i eficiència , per obtenir els millors resultats amb el mínim cost possible.
- Proactivitat, asumint responsabilitats en l'atenció personalitzada.
- Innovació, per ser eficaços, eficients i àgils.
- Professionalitat de l'equip de treball.
- Compromís amb el projecte i amb els valors.
- Transparència, donant a conèixer recursos, procediments, objectius i resultats.
- Empoderament de la ciutadania en la seva relació amb l'Ajuntament.
Serveis que ofereix, canals d’accés i horaris:
- Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i del municipi.
- Registre de documentació d’entrada, digitalització de documents i expedició de còpies electròniques.
- Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
- Tràmits d’empadronament i lliurament de volants i certificats.
- Expedició de certificats de signatura electrònica IdCAT.
- Registre d’unions civils.
- Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
- Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
- Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
- Notificacions per compareixença.
- Cites prèvies.
- Orientació a la ciutadania de tràmits de Serveis Socials i amb d’altres administracions.
-
#Plens
Resum del Ple Municipal del 23 de febrer de 2023
24/2/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir la sessió corresponent al mes de febrer
Aquest ple es va celebrar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Es pot escoltar l’àudio sencer de la sessió al...
-
#Plens
Resum del Ple Municipal del 26 de gener de 2023
27/1/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir, dijous 26, la sessió corresponent al mes de gener
Aquest ple es va celebrar de manera presencial al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
Es pot escoltar... -
#Atenció Ciutadana
L’Ajuntament programa un nou taller per promocionar el canal electrònic municipal
22/11/2021
El taller està adreçat a la ciutadania i entitats i es durà a terme el dimarts 30 de novembre i el dijous 2 de desembre, en format online, a les 18:00h
L’administració electrònica és una eina que permet que els serveis que ofereix l’administració... -
#Atenció Ciutadana
El servei de Whatsapp registra 721 incidències durant el 2020
5/2/2021
La major part de missatges han estat relacionats amb gestió ambiental, brigada de serveis, parcs i jardins i via pública
El servei de Whatsapp de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans per incidències ha registrat 721 durant el 2020, sent... -
#Atenció Ciutadana
Nou sistema per demanar telemàticament cita prèvia amb l’Ajuntament
8/7/2020
Aquesta novetat permet evitar cues i desplaçaments innecessaris
El Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) de l’Ajuntament ha posat en marxa el sistema de petició de cita prèvia telemàtica, que permetrà una atenció més àgil i eficaç als... -
#Atenció Ciutadana
El Servei d’Atenció Ciutadana posa en marxa una enquesta per valorar i millorar el servei
6/7/2020
Les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) es transformen en Oficines d’Assistència en Matèria de Registres (OAMR)
Amb l’objectiu de poder millorar el Servei d'Atenció Ciutadana, l’Ajuntament ha posat en marxa una enquesta on demana als...