Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Una avaria en la infraestructura de la xarxa de mòbil va ser la causa de les afectacions del mes d’agost

#Consum-OMIC

3/10/2019

Des de llavors, s’han comptabilitzat 82 queixes que han quedat resoltes

 

Aquest passat mes d’agost les xarxes mòbils van fallar a Palau-solità i Plegamans per una avaria en la infraestructura relacionada amb el cablejat i les antenes. Des de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans es van atendre un total de 82 queixes, totes resoltes. Els veïns i veïnes de la vila van detectar deficiències en l’ús dels seus dispositius mòbils i ordinadors, tant per realitzar trucades telefòniques com per disposar d’una connexió a internet estable.

 

La major part de les queixes provenien de la xarxa telefònica d’Orange (54), les altres eren de Xfera Mobile (13), de Telefonica (9), de Vodafone (4) i de Pepe phone (2). La pèrdua de cobertura va ocórrer en diferents zones de Palau-solità i Plegamans. Les àrees més afectades van ser El Centre, La Sagrera i Mas Pla, però també hi van haver queixes des de La Pineda, Pla Alzina, Can Cortès, Can Riera, Can Duran entre d’altres.

 

Recordar que davant d’un problema de consum és imprescindible que primer us adreceu a l’empresa amb la qual heu tingut la relació de consum de manera que us quedi constància de la comunicació realitzada.

Torna



Comparteix aquest contingut