Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El contacte a través del web o telèfon, prioritaris per garantir la millor assistència als usuaris del CAP Palau

#Salut Pública

19/5/2020

La via principal per comunicar-se amb els CAP és el web de programació de visites, seguida de l’atenció telefònica

 

La col·laboració ciutadana en aquest sentit és important per evitar desplaçaments innecessaris i agilitzar l’atenció

 

El Centre d'Atenció Primària de Palau-solità i Plegamans (CAP Palau), integrat dins dels centres d’atenció primària de la Metropolitana Nord, comença, de manera progressiva, a recuperar la seva activitat. En aquest punt, la col·laboració ciutadana continua sent una factor molt important, especialment, pel que fa a la manera de dirigir-se als centres.

 

Amb l’objectiu de garantir la millor assistència als usuaris, des dels CAP es demana que totes aquelles persones que requereixin algun tipus d’atenció prioritzin la comunicació a través del web de programació de visites de l’Institut català de la Salut. Allà, s’ha habilitat un espai per descriure breument quina és la necessitat de l’usuari (ja sigui atenció mèdica, renovació de medicació, dubtes sobre la incapacitat laboral o qualsevol altre tràmit). El personal d'atenció primària gestionarà la petició i hi donarà resposta. L’ús d’aquest web permetrà evitar desplaçaments innecessaris als centres, així com agilitzar les respostes per als usuaris.

 

En cas de no poder dur a terme la petició a través del web, es pot trucar al telèfon 93 728 44 44 des d’on s’atendrà la petició i es donarà una resposta adequada a cada cas, ja sigui indicar si cal que l’usuari es dirigeixi presencialment al centre o si es pot resoldre la seva consulta sense haver de desplaçar-se al CAP. Els usuaris també tenen l’opció de contactar amb els seus professionals de referència a través de La Meva Salut i l’eConsulta.

 

Es manté l’atenció urgent presencial

Els centres continuen habilitats per donar atenció urgent, per a situacions que no poden esperar i han de ser ateses presencialment i al moment, com podrien ser pèrdua de consciència, dolor agut intens, hemorràgies o ofec sever, entre altres. És important que els usuaris que requereixen aquest tipus d’atenció i que es puguin desplaçar, vagin als centres, per ser atesos el més aviat possible. Com sempre, en cas que no es puguin desplaçar, cal trucar al 061.

Torna



Comparteix aquest contingut